Mr.Silver Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Hvilke av disse mener dere jeg skal ha på bilen? Dimensjonen det er snakk om er 8,5*20" og 10*20" Vertini Riviera Hennesy Bilen de skal på.
Astri Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Den va vanskelig, men eg stemte nå på riviera alikevel.
E.H.D Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Oh, dette blir gromt, ingen av de to er feil. Må si jeg hadde sans for Hennesy. Er dette vanlig støpe felger eller er de smidde? Og ikke minst, hvilke er innpress har de?
marius paulsen Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 ikke kjøp noen av dem! er jo billigfelger som garantert flasser lakk etter første sessong!
marius paulsen Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 ikke kjøp noen av dem! er jo billigfelger som garantert flasser lakk etter første sessong!
E.H.D Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 ikke kjøp noen av dem! er jo billigfelger som garantert flasser lakk etter første sessong! Ok, så da er de ikke smidde nei. Hadde en mistanke om det.
Mr.Silver Posted June 2, 2008 Author Posted June 2, 2008 Er nok ingen smiddefelger dette nei. Noen som har erfaring med disse eller er det bare gjetting? Ingen av felgene ville sett dumme ut nei. De har vell ET35 om jeg ikke tar feil. Vil det gå?
Mr.Silver Posted June 2, 2008 Author Posted June 2, 2008 Blitt litt usikker på hvilke av de jeg skal ha i det siste... Hadde egentlig bestemt meg for Riviera, men har begynt å like Hennesy mere å mere.
Steffan C Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Blitt litt usikker på hvilke av de jeg skal ha i det siste... Hadde egentlig bestemt meg for Riviera, men har begynt å like Hennesy mere å mere. Da skal jeg hjelpe deg med valget! Go for Hennesy .
Mr.Silver Posted June 2, 2008 Author Posted June 2, 2008 Må si dere er skikkelig snille med meg hehe. Ingen i norge som greier å skaffe rivirea til meg, så hvis de har hennesy så tror jeg de blir bestilt i morgen. Venter på senk også håper bare koed får fjærene snart.
Larsinnj Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Synes egentlig ikke hennesy er så fryktelig ulike de du har fra før. Blir ikke store forandringen mener jeg.
Recommended Posts