Gå til innhold

fyllekjører i sykelritt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forbanna idioter.

Ja, blir litt irritert over en syklist som sykler på veien når sykkelstien er rett med sia av. Men ellers er veien like mye for syklister som egosentriske bmw-sjåfører. Blir flau av å lese sånn, når vi snakker om tapte liv....

Mine tanker går heller til nære av de stakkars syklistene.

Sånn btw: Regner med at folk vet at 50% av alle trafikkulykker i Norge IKKE skyldes syklister, men fyllekjøring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. Sånn kan det gå når du på død og liv skal sykkle på veien.

Kjenner jeg hater sykklister på hovedveier.

seriøst... med slike holdninger som du viser i denne tråden burde du vel strengt tatt ikke hatt lov å engang tenke på å kjøre bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg ble født i går hvis noen lurte.

og jeg burde ikke tenke på å kjøre bil fordi jeg ikke liker sykklister.

neida... skal ikke diskutere mer jeg. Er egentlig ikke SÅ engasjert, som dere sikkert ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig irriterende med halvspreke 30-50-åringer i altfor trange drakter som absolutt skal sykle ved siden av hverandre på en svingete 80-vei, MEN INGENTING FORSVARER RATTFYLL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg ble født i går hvis noen lurte.

og jeg burde ikke tenke på å kjøre bil fordi jeg ikke liker sykklister.

neida... skal ikke diskutere mer jeg. Er egentlig ikke SÅ engasjert, som dere sikkert ser.

Du burde ikke ferdes i noe annet enn dine egne sokker siden du her gir uttrykk for at du mener de sykkelistene som ble påkjørt av en fyllekjører og drept/hardt skadet, fortjente dette pga de sykklet på veien... Hallo.

tror heller ikke du skal diskutere dette mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syklister har like mye rett på veien som bilførere, selv er jeg enig at det er iriterenes med syklister som bruker veien i stede for gang og sykelvei, men man kan ikke kjøre ned en gjeng med syklister selv om de kjører i veien :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen, jeg mista akkurat haken i bordet her!

Å skylle på syklistene #-o

Skulle ha likt å kommet i bil bak deg dengang du hadde sykkel og ikke var gammel nok til å kjøre bil OLEZZ

Bruk nu hodet bare litt er du snill.

En syklist har rett til å sykle på veien sålenge der ikke er sykkel sti.

Fortorv er ikke beregnet til sykler, men det er lov for dem å sykle på det hvis der er plass og de ikke er til fare for fotgjengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...