k3n Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Prøvde meg litt tidligere, men ingen respons. Bilde er tatt med overskyet vær og "litt" skitten kjerra, men får gå Vil gjerne ha gunmetal på felgene og muligens litt soting på vinduene. Gunmetal er en dyp mørk gråfarge som i denne linken; http://www.dp-motorsport.co.uk/shop/ima ... nmetal.jpg Her er bilde som skal redigeres
Springsteen Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Er nok noen som vil klare å få til noe her ja, men skal det bli bra skulle du nok hatt et bilde av bedre kvalitet
k3n Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 uten tvil du, men forhåpentlighvis gir det meg en liten pikepinn
Springsteen Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Her var det beste eg fikk til.. kan ikke kalle meg ekspert akkurat
k3n Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 ga meg vel en pekepinn, uvisst om fargen blir dypere... synes folket dette kan være en idè ?
Frode D Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Tøft det der.. Blir litt kontrast i forhold til sølvfargen på bilen
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 ja ,var tøft, du slipper å vaske felgene så ofte i hvertfall
rafa Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Utrolig kul farge på felger det der. Hadde tenkt å prøve det samme løpet av sommern selv. Vet ikke helt hvordan det blir på sort bil, men vi får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå