Gå til innhold

Focal Utopia i 740 E38 under bygging.


Anbefalte innlegg

Legger ut en tråd her om anlegget som nå bygges i 7ern. Siden jeg flyttet til sverige ble det ny bil. Men har tatt med noe deler fra den gamle som kan bli brukt i denne.

rx6h1av7rd5bx3w3zoxh.jpg

Har fått en kamerat til å kappe litt plater til meg med laser. Har tegnet del ting i AutoCad som skal settes sammen.

60w3ngmpmyi63e7e0z6b.jpg

Holder her på å montere kassa.

zkko5sf7pf0g52luewle.jpg

Trodde egentlig kassa satt fast i bordet, men desverre så var den så tung. :P

0z3wr5e5r525e9artxr6.jpg

Focal utopia 13"

ve55320f5gvbu7fl1s05.jpg

Rammen til forsterkerene

45oss63cnrnvof3g4z2j.jpg

Avstandsstykkene. Skåret ut med laser. Som å bygge lego :D

whepxc0hde8lfqieg5ys.jpg

Noe ala dette blir plasseringen i bagasjen.

cyqf0ylluthlzp2kilyn.jpg

Platene til forsterkerene

38z06ob41hsioydab5d9.jpg

Forsterkerene i bilen. Mangler en, men den er på vei over havet nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir litt annet oppsett. Bygde anlegget her egentlig til dama. men så ble det til at jeg skulle konkurere med den. Så dørene blir litt oppdatert. Setter inn 3veis utopia i dashbordet og 8" utopia i dørene. Og 13" ere i bagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig dårligere egnet ett MDF. Stålet må dempes og avstives mere enn en MDF kasse. Brukte stål pga nøyaktigheten og plassen. Måtte ha kassen så smal som mulig for å få plass til forsterkerene på rekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har du fått begynt da Micael, blir en del grommere en min dette ;) hehehe.

blitt halv ferdig med frontsettet mitt nå, men ble ikke sånn kjempe imponert over Herz elementene jeg kjøpte. Utopia vil ja HA også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvertfall kommet igang med bagasjen. Endel jobb igjen men..

Blir det utbytting av hertz? Har akkurat montert utopia i bilen til en kamerat. Låter bra det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk skryter av hertz da vettu, men om d var så bra som d er sagt vet man jo ikke før man prøver selv, å etter mine ører var d ikke min smak nei:( så utopia eller noe i den dur er noe jeg har meget lyst på, men d koster litt ;) må spare da så d blir ikke denne sesongen dessverre.

begynner å ta form hos deg ja:) ja d blir no jobb vettu ;) fikk jammen med bruk for dashen jeg fikk av deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er veil pris på det settet du har? Godt du fikk bruk for dashen. :)
mener du diskant,mellomtone og midbass?

d har iværtfall en veil pris på 3684kr, så d er jo ikke en pris man blir blakk av da :wink: så man kan jo ikke forvente at d skal låte like bra som et oppsett til feks 10 lapper, men litt bedre en d var trodde jeg d skulle låte, og d er mellomtonen som er den svake lenken her, liker ikke den lyden som er i den :(

så d blir bytta ut ettevært, men man må ha litt kr også så d blir ikke i år. går d framover med bygget ditt eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, går jo litt fremover her. Jobber mye om dagen, så venter på noen fri dager. Kan kjøpe Focal k3p settet som jeg har i bilen min. Har egentlig ikke brukt det enda. Bare montert det. :) Selger det for 5500kr Veil pris er 8800kr

http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... fa8c63d4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...