Stjernstedt Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei Mulig det blir en detailpolering hos Scandicshine i Levanger, har noen her gjort dette før hos de? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Ikke gjort det før, men sett arbeidet hans, og kjøpt mye varer fra han. Anbefales, tror du fint kan stole på han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Ja det virker som han kan det., 2års erfaring. Er jo også veldig bra type produkter som blir brukt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Har ikke fått gjort noe arbeid hos han, men har også sett arbeid han har gjort og det er STRØKENT! Han er veldig flink og hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Da har jeg fått bestilt en dag (eller to) neste fredag Blir moro å se hvordan resultatet blir og hva slags produkter som blir brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Gammel tråd, men føler ikke at dette står i veien for at jeg legger igjen min erfaring med Scandicshine. Bestilte Chemical Guys skinnpleiekombo og to forskjellige børster. Etter bortimot 10 dager var pakken enda ikke sendt, og jeg tok da kontakt med Scandicshine. Mannen i telefonen sa at det hadde skjedd en feil, og beklaget dette. Slik jeg forstod det fikk jeg valget mellom å få pakken sendt med ekspress over natten, eller jeg kunne få noen dyrere og bedre produkter. Valgte sistnevnte, og etter noen dager var pakken i postkassen. Åpnet spent pakken, og fant ut at jeg hadde fått skikkelige kvalitetsprodukter fra Scholl, verdt flere hundre kroner mer enn det jeg hadde betalt for! Dette kaller jeg god service, og ti tomler opp for Scandicshine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg fikk melding om at pakken min var sendt den 24.10 jeg... Altså forrige onsdag... Den burde ha vært her for lengst, og når jeg prøver å spore den på bring står det at bring kun har mottatt melding om sending, men ikke noe mer informasjon... Sendt dem mail, så får jeg se hva slags svar jeg får, om jeg får noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Fikk svar på mail i løpet av FEM minutter, det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Scandicshine vil jeg påstå er norges mest seriøse innen bilpleieprodukter Utrolig hjelpsomme og flinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Scandicshine vil jeg påstå er norges mest seriøse innen bilpleieprodukter Utrolig hjelpsomme og flinke. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå