Gå til innhold

Da er bilen så og si ferdig:)

Share

Anbefalte innlegg

Framme:

XENON tåkelys blåe 8000K.

XENON CCFL hvite angel eyes.

Seidl frontfanger med E46 grill.

Chrome vindusviskere.

o6qbe6pnrw3syxy6f932.jpg

8xmqi10xbwdck9zfbyku.jpg

Bak:

RIEGER bakfanger.

RIEGER bakspoiler.

RIEGER bakrutesenker.

BMW hai finne.

BMW lexus lykter.

qelzmyyn4xbsvpeukwkw.jpg

Side:

M3 sideskjørt på vei.

M3 speil med blink.

Nexus 235 40 17* bak og fremme.

BMW chrome døthåndtak.

zfws1yfowjmk9k8q6xvd.jpg

Sånn ser den ut nå i dag:) er veldig fornøyd, og har fått evig mange fine kommentarer, så vær hyggelig:)

Plan:

328 motor med turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mhm... bra folk har forskjellig smak.. Denne er nok litt unna hva jeg ville hatt, spesielt med tanke på at jeg liker bilen clean og i en farge, og uten chrome. Baklyktene er vel heller ingen publikumsvinner, og det er vel heller ikke frontfangeren og M-emblemet, men så lenge eier av bilen er fornøyd er det vel slik bilen skal se ut :)

Men for guds skyld, fjern terningene. . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker fargen, hadde den på første bilen min og liker seidl fronten, men det er vel det eneste positive jeg kan si, for mye greier som ikke passer sammen med det andre, sølv lister, crom ting og blå...

fælt syntes jeg...

sorry....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker fargen, hadde den på første bilen min og liker seidl fronten, men det er vel det eneste positive jeg kan si, for mye greier som ikke passer sammen med det andre, sølv lister, crom ting og blå...

fælt syntes jeg...

sorry....

Husk at listene er blåe da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo fin og gjennomført med den stylingen da :wink::D

Selv om det gjerne ikke er en publikumsvinner her blant de mer konservative bimmersbrukerne :lol:

Jeg likte ikke helt disse Mega Wheels felgene, de skulle iallefall vært 18"siden stylingen er såpass "kraftig".. M merke er harry, iallefall når du ikke har noe M-deler på bilen. Også er det skjevt og står på feil side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du ka reef? Eg syns kje du ska bry deg me dei meiningane så har blitt sagt her. Av og te så kan det virka som at ein BMW SKA vær SÅNN og SÅNN! E veldig firkanta innimellom. Smaken e så baken og den e delt!

Men så lenge du e fornøyd me bilen din så e det det viktigeste. :D

Får ikje håpe de har klart å jage deg bort fra forumet da, for alle e velkomne her inne uansett kossen bilen ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe neida, jeg Bryr ikke meg, er jo en grunn til at jeg lager tråd om bilen der folk kan diskutere. er no fornød med gull og sølv pokal og første side i Bergens Tidende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...