Gå til innhold

Da er bilen så og si ferdig:)

Share

Anbefalte innlegg

Til Astri. Når man legger ut bilen sin på et offentlig forum, må man bare finne seg i å få negativ feedback. Så vel som man får positiv feedback på ting. Og når han i tillegg kjører en såpass dristig (etter min mening) stil på bilen sin, vet han nok selv hva han "gir seg ut på".

For å kommentere bilen, så er dette etter min mening ikke slik en bmw skal eller bør se ut. For det første så passer ikke små og smale hjul til et så grovt utseende. For det andre er det mye dill og dall her og der, b.a. chrome og "sølv"-lister. (ja, skjønner at de er lyseblå, men ser det ikke)

For det 3. og det evig omdiskuterte temaet, lexuslykter er så 5 år siden. Og så ikke kult!

Slenger meg på at fargen var fin jeg!

-Mitt konsrtuktive innslag for denne gang, over og ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får prøve å komme med litt konstruktiv kritikk her da :wink:

Tror det hadde blitt bra om du fikk på bilen brede sidelister på bilen, og dersom du i tillegg lakkerer dem i samme farge som bilen forsvinner de mer ut. Ser det som en fordel da du ikke har noen lister på frontfanger.

Felgene sitter også litt langt inne i hjulbuen, så du kan med fordel space dem ut litt for å heve bilens utseende.

Ikke ta deg nær av kritikken du får. Når folk legger ut bilder av bilen er det jo opp til den enkelte å vurdere hva de mener er fint. Det viktigste er jo at du blir fornøyd med den!!!

BTW: Tror jeg har blitt veldig konservativ når det gjelder styling av bil i forhold til da jeg ble medlem her i fjor vår :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe neida, jeg Bryr ikke meg, er jo en grunn til at jeg lager tråd om bilen der folk kan diskutere. er no fornød med gull og sølv pokal og første side i Bergens Tidende.

Det er det jeg sier: Bergen/Vestlandet er et helt annet land!

Anywho.. Det er godt ting ikke er limt på bilen, slik at dem ihvertfall er mulige å få av en eller annen gang..

E36-chassiet er såpass uheldig, med at det er relativt få forskjellige stylinger å få kjøpt. Som regel, så blir det enten: M-tech, Rieger, Seidl, eller den deilige Monterfangeren..

Når da f.eks det kjente merket Seidl klarer å lage, omtrent, verdens styggeste frontfanger til en BMW, og det da er til E36, så begynner alternativene til å skille seg ut i fra M-tech mengden, å bli liten..

Jeg skjønner jo at folk vil skille seg ut, og ikke se ut som "alle de andre" med m-tech, men tingen er at, det å skille seg ut når det gjelder E36, er et designselvmord.

Når man da i tillegg setter på ting som ikke helt passer sammen (de originale sidelisten, sidelistefargen, haifinnen, baklyktene, felgene, fronten, bakfangeren), så blir det til slutt bare et virrvarr med former, og som da blir heller et uttrykk for moderne kunst, enn *stilrent og klassisk*.

Denne tralla her ser, dessverre, litt for mye ut som at den hører hjemme på Tøyen/Grønland i Oslo..

mening>

Men jeg slenger meg allikevel på at, det er eieren selv som velger dette her, og dermed er fornøyd med det hele. Han har sikkert brukt en goood del timer og $$$ på dette, så: er du fornøyd, så er du fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var avisartikkelen om? Og hvor i Bergen har det vært avholdt konkurranser/show med pokaler? Foruten vårmønstringen..

Det virker som at den generelle befolkningen trykker mer seidl-fronten til sitt bryst, enn vi her inne på Bimmers...

Var noe à la slik kåring her i byen i fjor også, og da var det en ROSA(!!) E36 med bl.a. seidl-front som gikk av med seieren.. Den var typisk harrystylet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja du har et poeng der :wink:

Bare syntes det var litt rart at det har vært et slikt arrangement som jeg ikke har fått med meg :roll:

Jeg prøver å ikke være altfor negativ, men akkurat den seidl fronten skjønner jeg meg ikke på!! Nederste delen av fangeren er grei nok, men den løsningen med nyrene klarer jeg bare ikke å få inn i hodet mitt at noen kan se på og si at de ærlig syntes er kul. Når du ser på den forfra så er noe nyrene skjeve, og når du ser den fra siden så ligger jo nyrene på skrått.

Men det virker som enkeltes behov for å skille seg ut, gjør at resultatet ikke nødvendigvis blir så pent. Det blir litt preget av at alle detaljer MÅ være annerledes.

En rieger e46 M3 front sammen med orginal grillramme og nyrer hadde nok kledd bilen bedre tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...