Fliid Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Etter en lang arbeidsdag, så orker jeg ikke og prøve engang. Den var stygg. sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Klarer igrunn ikke å kommentere slike biler, ender opp med at jeg bare visker ut det jeg skriver.Pen bil hehehehe...nice one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 hehe neida, jeg Bryr ikke meg, er jo en grunn til at jeg lager tråd om bilen der folk kan diskutere. er no fornød med gull og sølv pokal og første side i Bergens Tidende. ehh...? ja vel..? og hvor var så dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Bilen er forferdelig stygg, men ikke ta det personlig da! neinei jeg driter i hva andre sier, tråden er jo åpen for diskusjon:) men jeg er stolt av bilen min som nå er snart 15år, den er 100% feil fri har kun betalt 19 000 for bil og utstyr, da bygd fra orgi. og bare en liten kommentar til de andre her, greit at dere syns frontfangeren er stygg, men ka fan, ser jo mange som har skrevet her sine biler, mange av de bare lukket jeg, har ikke ord engang, så før en kommer med små dristige kommentrer så se på din egen bil, hvordan ser den egentlig ut? Skulle ha m-tech fangern, men den er ikke fin og ALLE har den, da er det ingen vits, med andre ord forlk legger mer merketil min bil en samme med m-tech fanger har jo selv opplevd flere ganger. Jeg er en person som liker ha det ingen andre har. :)enjoy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hva var avisartikkelen om? Og hvor i Bergen har det vært avholdt konkurranser/show med pokaler? Foruten vårmønstringen.. Det va ikke i Bergen det var på øslandet en plass, husker ikke hva det het akkurat no men d er 1.5år siden nå da. Artikkelen var vestlandets heftigste rånebil, vant ikke konkuransen, men min bil var på første siden og en hel side inni med bilder og teks og sånn der selv om det var ca 30 andre bmwer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 nå må du huske at du ikke har lagt ut bilder av bilen din før den ble helt 100% strøken som jeg kan se da. og jeg er sikker på du har hatt mange timer med denne før den ble slik. jeg selv har jo akkurat kjøpt bilen min og med skole i stede for jobb så har jeg ikke rå til og fikse alt på en gang. men så fort jeg tjener penger går alle de til bilen så den skal bli 100% strøken etter hvert. så du kan nok ikke kritisere andre sine biler når mange av de faktisk driver og fikser på bila sine. men som sagt vis du er fornøyd med bilen din er det de som er viktigs den var jo så klart veldig strøken og sikkert i bra stad, men husk det er ikke alle som har så mye penger og tid til og gjøre bila sine helt 100% slik som din er med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Bilen er forferdelig stygg, men ikke ta det personlig da! og bare en liten kommentar til de andre her, greit at dere syns frontfangeren er stygg, men ka fan, ser jo mange som har skrevet her sine biler, mange av de bare lukket jeg, har ikke ord engang, så før en kommer med små dristige kommentrer så se på din egen bil, hvordan ser den egentlig ut? Jeg syns min er fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 nå må du huske at du ikke har lagt ut bilder av bilen din før den ble helt 100% strøken som jeg kan se da. og jeg er sikker på du har hatt mange timer med denne før den ble slik. jeg selv har jo akkurat kjøpt bilen min og med skole i stede for jobb så har jeg ikke rå til og fikse alt på en gang. men så fort jeg tjener penger går alle de til bilen så den skal bli 100% strøken etter hvert. så du kan nok ikke kritisere andre sine biler når mange av de faktisk driver og fikser på bila sine. men som sagt vis du er fornøyd med bilen din er det de som er viktigs den var jo så klart veldig strøken og sikkert i bra stad, men husk det er ikke alle som har så mye penger og tid til og gjøre bila sine helt 100% slik som din er med en gang jaja.. har jo hatt bilen i tre år, lappen 1år. begynte å jobbe i aug. da gikk jeg jo på skole før det, men det er da man har tid å fixe på fordi da kan man jo ikke kjøre den, nå har jo jeg ikke tid å fixe på siden jeg bare kjører heletiden. neinei kritiserer ingen, bare mener noen bør tenke litt før det svarer til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg syns min er fin jeg Bare et synsbedrag du har det, Haug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 nå må du huske at du ikke har lagt ut bilder av bilen din før den ble helt 100% strøken som jeg kan se da. og jeg er sikker på du har hatt mange timer med denne før den ble slik. jeg selv har jo akkurat kjøpt bilen min og med skole i stede for jobb så har jeg ikke rå til og fikse alt på en gang. men så fort jeg tjener penger går alle de til bilen så den skal bli 100% strøken etter hvert. så du kan nok ikke kritisere andre sine biler når mange av de faktisk driver og fikser på bila sine. men som sagt vis du er fornøyd med bilen din er det de som er viktigs den var jo så klart veldig strøken og sikkert i bra stad, men husk det er ikke alle som har så mye penger og tid til og gjøre bila sine helt 100% slik som din er med en gang jaja.. har jo hatt bilen i tre år, lappen 1år. begynte å jobbe i aug. da gikk jeg jo på skole før det, men det er da man har tid å fixe på fordi da kan man jo ikke kjøre den, nå har jo jeg ikke tid å fixe på siden jeg bare kjører heletiden. neinei kritiserer ingen, bare mener noen bør tenke litt før det svarer til andre. skjønner, men vet hvordan det er når du har lagt så mye tid i bilen og bare få dårlig kritikk. jeg synes det er bra folk bruker så mye tid på eldere biler for det blir jo ikke akkurat fler av de desverre. synes vertfall det er bra du har lagt så mye tid i bilen så for du heller legge ut litt fler bilder av bilen da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 å i svarte å jeg skvatt!! var stygg den tingen over her også søkte du på for å finne det? heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 å i svarte å jeg skvatt!! var stygg den tingen over her også søkte du på for å finne det? heeh Hehehe... Det er verdens styggeste hund..!! (Helt sant) Var det første som slo meg da jeg så bilen.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 oi da.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 vel, hver mann sin smak. men det er noe rart med listene på hekkskjørtet i forhold til fronten? lista forsvinner liksom der. og henger meg på spacere på hjula, evt. bredere hjul. kanskje fjerne M emblemet. Ellers strøken bil! heldigvis har ikke alle lik smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå