Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg hadde kjøpt den om jeg hadde vært på jakt! Liker freshe farger på E46:)

Skrevet

Jeg er allergisk mot kassettspiller, så det hjelper ikke at det er cd-skifter bak. Det går jo an å kjøpe en cd-spiller foran såklart.

Hadde aldri kjøpt en M3 med delskinn. Får aldri solgt den videre. Rød farge synes jeg ikke er fint på e46, det er også vanskelig å få solgt den.

Skrevet

Du har ikke vurdert import? Hvis du skal være så kresen på 5-8 år gamle biler som du er, vil det være ganske vanskelig å finne et riktig eksemplar i Norge. dette er biler som blir brukt, og man kan ikke forvente at bilene ser nye ut. Da må man bare lete i tyskland og omegn og håpe man kommer over et entusiasteid eksemplar som nesten ikke er tatt ut av garasjen.

Skrevet

Jo, det kan hende jeg vil vurdere å hente en i Tyskland senere, men da vil jeg selge 323'n først.

Selvklart skal man være kresen når man ser på en bil til over en halv mill. Vil ha en bil med mer utstyr og som virker nyere og mer strøken enn min egen 323 Ci 2000 mod. som har runda 150.000 km.

En M3 bør helst være entusiasteid, ikke mishandla slik som den ene var. Det finnes det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...