matsrh Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Hvor selges det sånn bil presending som dekker hele bilen? Vet GS har men det koster mer enn hva jeg har
morteym Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Biltema har til 349,-. Jeg leste nettopp om to typer hvor den ene er helt tett og beskytter mot regn, men den egner seg ikke over langtidslagring pga den ikke ventilerer ut kondens. Den andre typen er motsatt, og beskytter mest mot innsyn og støv, men er beregna for lagring under tak da den ikke beskytter godt mot regn. En ting som jeg har tenkt på er at jeg tror bilen bør være ren før man bruker pressenning, hvis ikke så vil det bli riper?
316 Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Riktig det morteym. Vi har en del biler til lagring selv, det er ikke dumt å ta av plastikken i ny og ne for å vaske av møkk og støv som evnt. kan ha kommet seg under.
matsrh Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Skal ha det i første omgang til en 3 ukers parkering på gardermoen da jeg skal på ferie. Skal vaske å shine bilen før jeg drar til oslo, så spyle over den der nede. Tenker mest på at hvis det kommer en jævla fugl å driter en stor fin klatt mitt på panseret så er det vel ikke max at den ligger der å godgjør seg i 3 uker:P Takk for tipsene
SanMiguel Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 slenger meg på her. Hvor får man tak i sånne trekk utenom hos biltema?
SanMiguel Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 får det på GS, men koster! Finner det ikke der. håpløse søkemotorer der. eller er det bare jeg som ikke ser andre søkefunksjoner.
Marius2002 Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Her ser det ut som om de har et utvalg: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n3=1076 kvaliteten kan jeg ikke si noe om, iom jeg ikke har vært borti de.
matsrh Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 får det på GS, men koster! Finner det ikke der. håpløse søkemotorer der. eller er det bare jeg som ikke ser andre søkefunksjoner. jeg søker på reg nr mitt går på "nye og brukte deler" - "tilbehør, kjemikalier, telefon, individual utst." - "tilbehør" så finner du det der
SanMiguel Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 får det på GS, men koster! Finner det ikke der. håpløse søkemotorer der. eller er det bare jeg som ikke ser andre søkefunksjoner. jeg søker på reg nr mitt går på "nye og brukte deler" - "tilbehør, kjemikalier, telefon, individual utst." - "tilbehør" så finner du det der se der ja:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå