axor Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 du kan gå på www.gsbildeler.no og sjekke, der skriver du inn modell, motor osv så vil du komme finne fram til priser.
Yngvejos Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Mine e30 erfaringer. 318i touring: 1 liter på mila. 325i: 1 liter på mila. 325en med 2, 7 liter. Fremdeles en liter på mila. Rekord: 0,8 på mila når jeg kjørte 325en fra Haugesund til Oslo. (Dette har jeg ikke greid å gjenta)
MPowered Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Hvilke dekk har bilene deres da folkens? Min slipper ikke på tøff asfalt uten at jeg hjelper litt på me clutchen... å motoren feiler absolutt ingenting. Har kjørt 325 uten nerheten av hjulslipp også..
|Ole| Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Min slippe ikkje rett fram nei, men i svinger er det ikkje problem med riktig fart...Akslerasjon på 1 og 2 gjennom sving funker og, men min er chippa da, veit ikkje kor mykje det har å sei...bortsett fra turtall sperra er på 7000 istedenfor 6500..
BMWBenny Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Hjulager foran eller bak? Er en del mer stress hvis det er bak. Hvis det er bak og du velger å gkøre det på verksted koster det ca. 2500-3000kr. Totalt. Demperbytte er rimlig lett. Vippearm er jeg usikker på. er nok noe arbeid der.
Hyggmaister Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Kjøp deg en haynes bok, så fikser du lett det meste Vippearm er bare av med toppen og skifte den ut - ikke så mye stress. Se over og evt bytt de andre delene samtidig
Hyggmaister Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Tillegg: Men det er nok en STOR fordel å ha skrudd litt selv, evt ha med seg noen som har gjort det da... hehe
Werther Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Mange lave tall her...Kjører dere som kjerringer hele gjengen? Snittforbruk i nybiltest av en 325ix lå på 1.34. Og de jeg kjenner som kjører/har kjørt 325 har ligget på blandet 1.4, på vintersladding myyyye me selvfølgelig.
325icab_88 Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Ved MEGET pen kjøring bruker 325 cabn rundt litern. Ved pen/normal kjørestil ca 1,2 - 1,3. Ikke noe problem å få de til å bruke MYE
Brasan Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 heheh 520en min ligger på rundt 1,1-1,2 i gjennomsnitt i rundt 80-90. og ca. 0.8 i 150 ved langkjøring. blanda kjøring har jeg ikke tørt å tenke på en gang, hehe
Andreas1 Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 ^^ vet dere sånn ca. hvor mye forsikringa kommer på? med tanke på at jeg er en liten kid som akkurat har fått lappen, kan bare glemme å forsikre i foreldres navn, siden broren min vraka to biler i demmes navn // slipper både 323 og 325 på asfalt? Idiotspørsmål. Kjøp deg en Nissan Micra eller noe annet så slipper vi grininga di og avisnotiser når du kjører av veien etter å ha kjekket deg. - Eller enda bedre, skaff deg en tråsykkel til du får litt mer vett i hodet...
BMWBenny Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 ^^ vet dere sånn ca. hvor mye forsikringa kommer på? med tanke på at jeg er en liten kid som akkurat har fått lappen, kan bare glemme å forsikre i foreldres navn, siden broren min vraka to biler i demmes navn // slipper både 323 og 325 på asfalt? Idiotspørsmål. Kjøp deg en Nissan Micra eller noe annet så slipper vi grininga di og avisnotiser når du kjører av veien etter å ha kjekket deg. - Eller enda bedre, skaff deg en tråsykkel til du får litt mer vett i hodet... Det var vel å dømme hardt... Fins jo folk som klarer å oppføre seg i trafikken selv med en artig bil.
Fixfax Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 ^^ vet dere sånn ca. hvor mye forsikringa kommer på? med tanke på at jeg er en liten kid som akkurat har fått lappen, kan bare glemme å forsikre i foreldres navn, siden broren min vraka to biler i demmes navn // slipper både 323 og 325 på asfalt? Idiotspørsmål. Kjøp deg en Nissan Micra eller noe annet så slipper vi grininga di og avisnotiser når du kjører av veien etter å ha kjekket deg. - Eller enda bedre, skaff deg en tråsykkel til du får litt mer vett i hodet... Her jeg bor er naf banen åpen en gang i blandt, så folk kan leke se, ja skal oppføre meg i trafikken, fordiom jeg har en artig bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå