Gå til innhold

Min M-Tech E36 Coupe '97 [Alcantara Ratt montert s.5! 25/10]


Anbefalte innlegg

Bildet ble faktisk tatt med blitz ved å trykke kameraet så langt oppi edderkoppen som mulig, ved full "zoom" på kit linsen. At det i det hele tatt ble fokusert er et under. Men med en 200-300mm zoom så kunne bildet blitt langt mer heftig ja, enig der. Jeg har lyst på canon sin 70-200mm F/4 L en gang i fremtiden.

Skal du sitte på hustaket å ta bildet av den da eller? :lol:

trenger et makro objektiv til slike nærbilder.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kommer en liten update... endelig!

Nytt siden sist:

- nye skilt!

- ny nyre (erstattet den som var skjeiv)

Noen dårlige bilder av de nye oppgraderingene jeg tok i garasjen i kveld (beklager mye støy, 1600 ISO grunnet håndholdte bilder +skitten bil!)

DesaturatedWeb.jpg

IMG_3346web.jpg

Nyren er fortsatt ikke helt 100% , det var noe med nyrerammen som var ødelagt. Derfor har ny nyreramme blitt innkjøpt, og den vil bli lakkert og montert når økonomien tillater det. :)

Ellers så har jeg noe på vei i posten. M-tech 3-eiket sportsratt trekt i alcantara! 8)

iqv4haans33oh5b2g7hj.jpg

Legger også noen av de nyeste bildene jeg har tatt av bilen. :)

IMG_29033web.jpg

IMG_2927web.jpg

IMG_2783web.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sykt flink å ta bilder...

Ang. skilt er de med flagg etter min mening "wannabe-EU" :roll:

Men er på en måte penere med flagg enn de jeg har som bare er en hvit lapp over det flagget og tallene er ikke sentrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sykt flink å ta bilder...

Ang. skilt er de med flagg etter min mening "wannabe-EU" :roll:

Men er på en måte penere med flagg enn de jeg har som bare er en hvit lapp over det flagget og tallene er ikke sentrert..

Nye skilt lages ikke sentrert og uten flagg lenger..

så da må man jo bare ha med flagget.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde seg med nye skilt, men skulle vært uten flagg =)

Strøken bil, du som kjøpte det rattet ja :)

det er bare tull! flagget ER finest... noen er vel mer stolt av landet sitt en andre? :roll:

Er egentlig enig med deg der, før syntes jeg at det var litt rart og uvant med et slikt flagg på norske biler, men nå syntes jeg egentlig at det er mye bedre med flagg.

Det får bilen til å se "nyere" ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sykt flink å ta bilder...

Ang. skilt er de med flagg etter min mening "wannabe-EU" :roll:

Men er på en måte penere med flagg enn de jeg har som bare er en hvit lapp over det flagget og tallene er ikke sentrert..

Hehe, takk for at du synes det :) Synd det ikke ble noen skikkelig photoshoot sammen i år da, vi får ta det igjen til neste år hehe,

Når det gjelder skilt så bryr jeg meg egentlig ikke så veldig. Skulle bare ha meg nye skilt jeg, ser fresht ut. :)

Du er sykt flink å ta bilder...

Ang. skilt er de med flagg etter min mening "wannabe-EU" :roll:

Men er på en måte penere med flagg enn de jeg har som bare er en hvit lapp over det flagget og tallene er ikke sentrert..

Nye skilt lages ikke sentrert og uten flagg lenger..

så da må man jo bare ha med flagget.. :roll:

Da er jo saken egentlig grei da :P Jeg får heller pine meg gjennom de neste årene med et skilt med et norskt flagg på.. huff huff huff :lol:

Gjorde seg med nye skilt, men skulle vært uten flagg =)

Strøken bil, du som kjøpte det rattet ja :)

det er bare tull! flagget ER finest... noen er vel mer stolt av landet sitt en andre? :roll:

Er egentlig enig med deg der, før syntes jeg at det var litt rart og uvant med et slikt flagg på norske biler, men nå syntes jeg egentlig at det er mye bedre med flagg.

Det får bilen til å se "nyere" ut. ;)

Enig i det du sier her. Er nok noe man bare blir vant til. Dessuten slipper man en teit ( N ) i ruten hvis man skal kjøre utelands. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...