Søreng Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Nydelig E36 coupe. Tror det hadde sett pent ut med E39 M5 list på bagasjerommet også på denne. Men som nevnt over her, ta gjærne noen bilder av interiøret også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 en veldig pen e36 du har her denne må du ta godt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Tusen takk folkens! Det kommer nok noe på bagasjeluken etterhvert, om det blir M5 list eller GT vinge vet jeg ikke enda Interiørbilder skal jeg få tatt. Interiøret i bilen er forøvrig standard stoler i mørk velour. Skikkelig deilig materiale å sitte i, skikkelig sofa følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 synes ikke du skal sette på noen vinge på denne, den er helt perfekt slik den er og da må du ikke ødlegge den orginale M tech utsende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Dæven! Du har all grunn til å være happy med den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Lekker bil med megt riktig farge! Hva slags utstyr har du ellers? Hva med sort sport skinnstoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Hehe er happy som bare det jeg På utstyrsfronten er det ikke så veldig mye å skryte av den har aircondition (ettermontert) , men ingen kjørecomputer. Har lyst på en kjørecomputer men er vel mye stress å montere slikt ? Sorte sportsstoler i skinn er absolutt en fremtidsplan. Har mest lyst på vader seter, men prisen skremmer meg litt. Får se om jeg finner meg noe billig i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36i Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Har en kjørekomputer liggende. Forøvrig ingen stress å entermontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Kan være interessant.. er det den største typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36i Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Kan være interessant.. er det den største typen? Ja, 18 knappers med ettermonteringskit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Ikke sett på noen vinge eller list. Ren M-tech er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Helt enig!! Behold den som den er Tenk mer på interiøret kankje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hmm, tror dere har overbevist meg om ikke å skaffe meg vinge.. ikke med det første ihvertfall. Den ser jo clean ut nå Får heller tenke litt på interiøret ja Bilder kommer snart.. Er litt opptatt om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 det er bra bilen din er jo perfekt sån utsendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Ja det blir ikke mer størkent enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå