ost_ost_89 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Nice bil utseendemessig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Nice bil utseendemessig! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 har du sort type baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 har du sort type baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det er da forstsatt muligheter for en phootoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det er da forstsatt muligheter for en phootoshoot Hehe ja.. vi får se hvordan været blir. Eventuelt knipse noen bilder i en eller annen garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ta det på sparket da... Har jo M-Tech som ligger å venter hjemme, må bare få det til lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ta det på sparket da... Har jo M-Tech som ligger å venter hjemme, må bare få det til lakk.. Det kan vi jo gjøre. Du får gi en lyd når du er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 det er bare tull! flagget ER finest... noen er vel mer stolt av landet sitt en andre? Jeg er stolt av landet - og flagget - men å kjøre med en miniutgave på registreringsmerket tiltaler meg ikke så veldig. Helst skulle jeg gjerne kjørt med bare flagg i stedet for registeringsnummer. Pent da;-) skal se gjennom en dag jeg ikke sitter på mobilen som jeg gjør nå Litt OT, men er det noen spesiell mobiltelefon du vil anbefale som tåler at man sitter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Der barockengel! Håpte du ville stikke innom med litt konstruktiv kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Pent da;-) skal se gjennom en dag jeg ikke sitter på mobilen som jeg gjør nå Litt OT, men er det noen spesiell mobiltelefon du vil anbefale som tåler at man sitter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Håpte du ville stikke innom med litt konstruktiv kritikk Men er det noe morsomt når kritikken må være konstruktiv, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Håpte du ville stikke innom med litt konstruktiv kritikk Men er det noe morsomt når kritikken må være konstruktiv, da? Nei er vel kanskje ikke så veldig morsomt, men nyttig.. for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Da kommer en liten update folkens! Det nye rattet er endelig montert Jeg synes det ble meget heftig! Ga interiøret et lite løft. Her er noen bilder Andre planer for interiøret i nærmeste fremtid er å installere kjørecomputeren (18 knappers) som jeg har liggende. Vurderer også gir- og håndbrekkspose i alcantara med ///M sømmer. Får se hvor langt desember lønningen strekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå