fre Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Denne er griselekker!! En kompis sin.. fullt campinginnredet og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Håper du kødder med meg nå... fikk brekninger og pustevansker når jeg så bakenden. ///M fargene, og rett under, 2stk mercedes benz merker.. Æsj. ...poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hehe, stilig! Er det E30 M3 breddinger jeg ser bak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Håper du kødder med meg nå... fikk brekninger og pustevansker når jeg så bakenden. ///M fargene, og rett under, 2stk mercedes benz merker.. Æsj....poenget? Humor ? hvis du har hørt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hehe, stilig! Er det E30 M3 breddinger jeg ser bak også? hehe, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 syk humor iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Hehe kult. Lurer på hvordan det er med dekkskifte bak på den doningen der. Så litt trasig ut Er bilen godkjent med den skarpe nerkanten på platen/veggen? Så uffa farlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hehe kult. Lurer på hvordan det er med dekkskifte bak på den doningen der. Så litt trasig ut Er bilen godkjent med den skarpe nerkanten på platen/veggen? Så uffa farlig ut det er jeg sannelig ikke sikker på. Tror den er org bortsett fra lakken. Så da burde den jo være det. Men vet ikke helt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Burde jo nesten ta den enda litt lengre og få på E46 M front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Ser ikke mye orginale ut de "skjørtene", men morsomt! Burde kanskje også hatt to doble utblås bak? - I tillegg til nevnte M-front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Hehe... Skulle hatt noen fete felger og senka den litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Få på en M-fanger bak og modde inn noen E34 baklys? De elgene og trolla i bakruta blir forresten laga på jobben hos meg, litt kul detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå