fre Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Denne er griselekker!! En kompis sin.. fullt campinginnredet og alt!
m3rnie Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Håper du kødder med meg nå... fikk brekninger og pustevansker når jeg så bakenden. ///M fargene, og rett under, 2stk mercedes benz merker.. Æsj. ...poenget?
Saltkjelen Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Hehe, stilig! Er det E30 M3 breddinger jeg ser bak også?
fre Posted June 8, 2008 Author Posted June 8, 2008 Håper du kødder med meg nå... fikk brekninger og pustevansker når jeg så bakenden. ///M fargene, og rett under, 2stk mercedes benz merker.. Æsj....poenget? Humor ? hvis du har hørt om det?
fre Posted June 8, 2008 Author Posted June 8, 2008 Hehe, stilig! Er det E30 M3 breddinger jeg ser bak også? hehe, stemmer det
Diesel power Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Hehe kult. Lurer på hvordan det er med dekkskifte bak på den doningen der. Så litt trasig ut Er bilen godkjent med den skarpe nerkanten på platen/veggen? Så uffa farlig ut
fre Posted June 9, 2008 Author Posted June 9, 2008 Hehe kult. Lurer på hvordan det er med dekkskifte bak på den doningen der. Så litt trasig ut Er bilen godkjent med den skarpe nerkanten på platen/veggen? Så uffa farlig ut det er jeg sannelig ikke sikker på. Tror den er org bortsett fra lakken. Så da burde den jo være det. Men vet ikke helt jeg
knut_olestad Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Burde jo nesten ta den enda litt lengre og få på E46 M front
Hansh Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Ser ikke mye orginale ut de "skjørtene", men morsomt! Burde kanskje også hatt to doble utblås bak? - I tillegg til nevnte M-front
Deep Dish Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Hehe... Skulle hatt noen fete felger og senka den litt....
knut_olestad Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Få på en M-fanger bak og modde inn noen E34 baklys? De elgene og trolla i bakruta blir forresten laga på jobben hos meg, litt kul detalj
Recommended Posts