Jump to content

Recommended Posts

Posted

Håper du kødder med meg nå... fikk brekninger og pustevansker når jeg så bakenden. ///M fargene, og rett under, 2stk mercedes benz merker.. Æsj.

...poenget?

Posted
Håper du kødder med meg nå... fikk brekninger og pustevansker når jeg så bakenden. ///M fargene, og rett under, 2stk mercedes benz merker.. Æsj.

...poenget?

Humor ? hvis du har hørt om det? ;)

Posted
Hehe kult. Lurer på hvordan det er med dekkskifte bak på den doningen der. Så litt trasig ut :wink:

Er bilen godkjent med den skarpe nerkanten på platen/veggen? Så uffa farlig ut 8)

det er jeg sannelig ikke sikker på. Tror den er org bortsett fra lakken. Så da burde den jo være det. Men vet ikke helt jeg :)

Posted

Ser ikke mye orginale ut de "skjørtene", men morsomt! Burde kanskje også hatt to doble utblås bak? - I tillegg til nevnte M-front :D

Posted

Få på en M-fanger bak og modde inn noen E34 baklys? :)

De elgene og trolla i bakruta blir forresten laga på jobben hos meg, litt kul detalj :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...