OleEven Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Hahahah.. Lurer på når avisene får noe sikkelig å skrive om..
doG Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Hadde man bare fjernet skiltet som indikerer at kollektivfelt starter om 200 meter hadde ikke dette problemet oppstått. Folk kan jo ikke lese skilt lenger, snakker bare i mobilen og sender sms.
eriklepe Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 agurk sesongen begynner tidlig i år. Men dette er slik vi kjenner BA, slik BA kjenner bergen. Jeg benytter alltid dette feltet, og "sniker" forbi alle sosialklientene som står og stamper i køen. Etter lyskrysset er jo køen vekk, så da har jeg ikke vært til hinder for noen. I går var det voldsomme protester fra kø-folket, med masse tuting. Så nå kommer jeg til å kjøre rundt nøstet og håkonsgaten istedenfor. Hadde de fjernet hele kollektivfeltet hadde der aldri vært kø. Dette ble gjort en gang for 2 år siden, ingen kollektivfelt gjennom byn. Køen var aldri tilstede. DETTE er jo virkelig miljøbevisst.
Ole@Automote Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg vasser jo i penger så derfor kjører jeg e30 M3 og Daihatsu Applause 1,6 GL 4wd til vanlig
DieselVegard Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg er nå mest imponert over at en BMW-eier faktisk bruker blinklyset jeg da
Hansh Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Jeg er nå mest imponert over at en BMW-eier faktisk bruker blinklyset jeg da Det utrolige er at noen i Bergen i det hele tatt bruker blinklys! - Og ikke minst at det blines riktig vei, har faktisk begynt en ny trend med å blinke en vei og svinge den andre..
Der Barockengel Skrevet Juni 13, 2008 Skrevet Juni 13, 2008 Mener å huske at det var utenlandske skilter på den.. før de sladdet det.. Ganske utrolig at avisen bruker et bilde av en tilreisende turist, som forsøker å tilpasse seg den lokale køstangingen med å blinke seg inn i køen, for å illustrere den dårlige trafikkulturen til "rikinger i BMW".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå