Gå til innhold

****Paddy`s E36 *** Lakking om 2 veke:)

Paddy
 Share

Hvordan farge skal eg velga?  

93 stemmer

1. 1. Hvordan farge skal eg velga?

• Den fargen som er?
      57
    • Kvit?
      36

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pen bil, men holdt deg unna hvite felger.... bare se på ///Mysild sin bil for å se hvor totalt mislykket det ser ut... har selv bestilt meg komplett M-tech og vet hvor bra det blir når bilen blir "kledd". Et tips fra meg er å smekke på komplett M-tech for deretter å gjøre noe litt utenom det vanlige. det må være rått/frekt, men ikke harry om du skjønner.

Glem xenon, glem splittere, glem syk senk og glem Dr S sine krom detaljer. Hva med Velocity leppen til Umnitza? den er faktisk sinnsykt feit på bilen og passer fint på bilen i og med at du har en vinge. Hva med diskre soting av hovedlykter og grøftelys?

og en ting til.... jeg synes felgene dine er fete nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal legge på vinterdekka mine på dei bbs felgane eg nettopp har kjøpt :) Synst det er fint med kvite felger eg :)

Xenon er goe lys , skal ikkje tilbake til stearin lys... Har nett kjøpt meg blanke baklamper , men dei motorsport felgane tenkte eg at det skulle vera vinterfelga eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint med M3 front og orginale lykter.. Var egentlig pen før og, skilte seg igrunn mer ut da enn nå :wink:

Hvite felger syntes jeg ikke er så fint :roll: Tror ikke det hadde vært noe fint sammen med den fargen du har på bilen..

Blanke baklamper? Nå som du har byttet til orginale foran så skal du "ødelegge" med slike jallalamper bak? Igjen, tror jeg ikke det er så fint med slike crystalclear baklamper sammen med fargen på bilen. Med mindre det er sorte da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kom seg det :) Var godt og få vekk dessa jalla lykene...

Eg synst det er fint , skal prøve vinterfelgane no i helga og sjå korleis det blir :) Blir det ikkje fint så lar eg vera og kjøpa kvite motorsport felga...

Synst det er pent med klare baklamper eg :) eg hadde sota dei gamlelyktene , men folk såg ikkje at eg blinka i dagslys og har holdt på og blitt påkjørt eit par ganga.. Det er ein grunn til at eg kjøpte meg nye og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer en 15" , kjøpte dem brukt så pussa eg dei ned og sendte dei på lakkering :) so goe so nye :) Dei kjeme på bilen i morgo, ein kompis av meg skal legga på dekk i natt, skal ein tur til gol og da er det lurt og vere på den sikre sida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...