Nøstbakken Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Rå fin bil. begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Rå fin bil. begge to.. Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Hei har du spacere bak ?? fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hei har du spacere bak ?? fin bil Takker Ja har momo spacere bak på ca 15 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Da har Påskeharen kommet med noen nye deler Ny grill og Ny bakpotte. Og sommer skoa har kommet på igjenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Kult, quad eksos, det blir sikkert kjempetøft. Håper bare passformen er bra. Hvilket merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Ett rør blir til to blir til fire enderør? Hmm, ikke sikker på at jeg liker det helt, men meget mulig at det kommer til å se bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Tror det kommer til å bli bra. bestilt meg carbon difuser til bakfangeren, kommer vell i posten om ikke så lenge tenker jeg. potten er supersport. er jo mest for utseende uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Fin bil Sendt PM btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Blir artig å se den bakpotta på! Ellers er jo denne bilen meget pen, Skikkelig Knight Rider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Spent på å se eksosen montert jeg Lurt på den der leeenge selv. Men ikke strukket til med cash enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Spent på å se eksosen montert jeg Lurt på den der leeenge selv. Men ikke strukket til med cash enda Vil tro det koster litt, må bygge/skifte om diffuseren og. Har lyst selv på X5'en. Rekner med ca. 8-10.000 lapper, trenger bare pottene da. kunne passet bra dersom bakre pottene gikk i stykker:-) Da hadde jeg fått innvilget søknaden med kona fort og, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Spent på å se eksosen montert jeg Lurt på den der leeenge selv. Men ikke strukket til med cash enda Vil tro det koster litt, må bygge/skifte om diffuseren og. Har lyst selv på X5'en. Rekner med ca. 8-10.000 lapper, trenger bare pottene da. kunne passet bra dersom bakre pottene gikk i stykker:-) Da hadde jeg fått innvilget søknaden med kona fort og, hehe. blir fort en 8-10 lapper ja.. men satser på at det kommer til å se bra ut. og ikke noe som alle har (enda hvertfall) BMW E90 M-TECH CARBON REAR DIFFUSER DUAL EXHAUST 06-08 $250,00 USD inkludert frakt. pluss moms da.. Supersport bagpotte, 4−rørs, rustfri 1 NOK 4.834,00 pluss moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Dette blir garantert bra!! Det er ikke mange E90/91 som har dobble bak som jeg har sett. Ikke lenge før Mr.silver bestiller nå. Får vel igjen på skatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Dette blir garantert bra!! Det er ikke mange E90/91 som har dobble bak som jeg har sett. Ikke lenge før Mr.silver bestiller nå. Får vel igjen på skatten Har veldig lyst på quad eksos, men var ikke positivt overrasket over hvordan den så ut. Spent på å se det ferdige resultatet. Får nok igjen på skatten ja, men har ett rassert bakdekk så det går seks lapper der også :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå