Gå til innhold

E91.320d M-sport..2007. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Spent på å se eksosen montert jeg :)

Lurt på den der leeenge selv. Men ikke strukket til med cash enda :)

Vil tro det koster litt, må bygge/skifte om diffuseren og. Har lyst selv på X5'en. Rekner med ca. 8-10.000 lapper, trenger bare pottene da. kunne passet bra dersom bakre pottene gikk i stykker:-) Da hadde jeg fått innvilget søknaden med kona fort og, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å se eksosen montert jeg :)

Lurt på den der leeenge selv. Men ikke strukket til med cash enda :)

Vil tro det koster litt, må bygge/skifte om diffuseren og. Har lyst selv på X5'en. Rekner med ca. 8-10.000 lapper, trenger bare pottene da. kunne passet bra dersom bakre pottene gikk i stykker:-) Da hadde jeg fått innvilget søknaden med kona fort og, hehe.

blir fort en 8-10 lapper ja..

men satser på at det kommer til å se bra ut. og ikke noe som alle har (enda hvertfall) :D

BMW E90 M-TECH CARBON REAR DIFFUSER DUAL EXHAUST 06-08 $250,00 USD inkludert frakt. pluss moms da..

Supersport bagpotte, 4−rørs, rustfri 1 NOK 4.834,00 pluss moms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir garantert bra!! Det er ikke mange E90/91 som har dobble bak som jeg har sett. Ikke lenge før Mr.silver bestiller nå. Får vel igjen på skatten :-)

Har veldig lyst på quad eksos, men var ikke positivt overrasket over hvordan den så ut. Spent på å se det ferdige resultatet.

Får nok igjen på skatten ja, men har ett rassert bakdekk så det går seks lapper der også :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...