Paddy Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Meget rååå bil du har kjøpt deg må eg sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 felgene er 9.5 eller 10 x 19 med 235 dekk på. husker ikke helt bredden men er hvertfall en av de. Se det ja, det var 19". Tror ikke det finnes 10x19 rep M6 så det er vel 9.5x19 du har bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 felgene er 9.5 eller 10 x 19 med 235 dekk på. husker ikke helt bredden men er hvertfall en av de. Se det ja, det var 19". Tror ikke det finnes 10x19 rep M6 så det er vel 9.5x19 du har bak. ja stemmer det fant det ut når jeg skjekka litt.. 9.5x19 forran og bak med 235.35.19 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 ja stemmer det fant det ut når jeg skjekka litt.. 9.5x19 forran og bak med 235.35.19 dekk Sikker på at du har 9.5x19 og ikke 8.5x19 235/35 dekk på 9.5 gir veldig strekk i dekket, og det ser ikke ut som du har det. Og 9.5 foran er ikke normalt, vet ikke om det passer engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 målte felgene her om dagen når jeg skulle se hvor breie de var og da målte jeg omtrent 25cm fra kant til kant både forran og bak. legger med noen bilder l(itt møkkete bilen men..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 målte felgene her om dagen når jeg skulle se hvor breie de var og da målte jeg omtrent 25cm fra kant til kant både forran og bak.legger med noen bilder l(itt møkkete bilen men..) Du har nok 8.5 brei felg. Målte nettopp mine og de var ca 24,5cm foran og ca 27cm bak. Og jeg har 8.5 og 9.5. Saken er den at oppgitt felgmål er på innsiden av felgen der hvor dekket sitter. F.eks så var total diameter på mine 19" faktisk ca 21,5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei! Grattis med pen bil! Hva slags understell har den? Og jeg er veldig spent på hvordan denne er med disse dekkene på? Merker du vær et hull i veien? Syns min med 18" er stiv nok. Har du kjøpt den hos strømmen bilformidling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Er m sport understell. ja kjøpte den hos strømmen bilformidling ja. stemmer det. synest den var helt grei med 19 tommere. tror ikke jeg ville gått for 20. skal bruke bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Da fikk jeg montert på den manglende spylerdyse dekselet til fram lyktene. og lyktesenkere.. desverre var det feil carbonsplittere jeg fikk så de blir byttet om noen dager. lurer på å lakere de i samme farge som bilen noen meninger på det ?? dårlige bilder tatt med mobil.. fikk også en haug med deler til 325en i dag også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvilke splittere du fikk da ? Kjedelig å få feil slik, men ble bra med lyktesenkerene da Skal bestille meg splittere og diffuser snart jeg nå. venter bare på en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 fikk splittere til orginalfanger og ikke m fanger.. men skal kjøre innom gs en tur i morgen å få byttet de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sånn å forstå ja Blir tilslutt da går ann når det er så nært å kjøre for å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 De lyktegreiene så latterlig ut, menmen om man vil ha råner-E30-stuket er vel disse perfekt for formålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Ville vel kanskje godt for carbonsplittere slik som EHD. VEt ikke helt om lyktesenkere kler denne bilen. Men det er vel smak og behag. Hils Trond fra meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Må si meg enig i at lyktesenkerene ikke passet. Gi oss et bilde med lysene på så kan vi se hvordan det ser ut da. Men ellers veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå