Gå til innhold

E91.320d M-sport..2007. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

felgene er 9.5 eller 10 x 19 med 235 dekk på. husker ikke helt bredden men er hvertfall en av de.

Se det ja, det var 19". Tror ikke det finnes 10x19 rep M6 så det er vel 9.5x19 du har bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene er 9.5 eller 10 x 19 med 235 dekk på. husker ikke helt bredden men er hvertfall en av de.

Se det ja, det var 19". Tror ikke det finnes 10x19 rep M6 så det er vel 9.5x19 du har bak.

ja stemmer det fant det ut når jeg skjekka litt.. 9.5x19 forran og bak med 235.35.19 dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer det fant det ut når jeg skjekka litt.. 9.5x19 forran og bak med 235.35.19 dekk

Sikker på at du har 9.5x19 og ikke 8.5x19 :?:

235/35 dekk på 9.5 gir veldig strekk i dekket, og det ser ikke ut som du har det. Og 9.5 foran er ikke normalt, vet ikke om det passer engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

målte felgene her om dagen når jeg skulle se hvor breie de var og da målte jeg omtrent 25cm fra kant til kant både forran og bak.

legger med noen bilder l(itt møkkete bilen men..)

Du har nok 8.5 brei felg. Målte nettopp mine og de var ca 24,5cm foran og ca 27cm bak. Og jeg har 8.5 og 9.5.

Saken er den at oppgitt felgmål er på innsiden av felgen der hvor dekket sitter. F.eks så var total diameter på mine 19" faktisk ca 21,5".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Grattis med pen bil!

Hva slags understell har den? Og jeg er veldig spent på hvordan denne er med disse dekkene på? Merker du vær et hull i veien? Syns min med 18" er stiv nok.

Har du kjøpt den hos strømmen bilformidling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da fikk jeg montert på den manglende spylerdyse dekselet til fram lyktene. og lyktesenkere.. desverre var det feil carbonsplittere jeg fikk så de blir byttet om noen dager. lurer på å lakere de i samme farge som bilen noen meninger på det ??

dårlige bilder tatt med mobil..

xie3aw2ah7d660brgpa2.jpg

x5qhk3rkxgposf71083e.jpg

fikk også en haug med deler til 325en i dag også.. :)

pyz2guazcrpscxtc06uc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...