bjerkis Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 tenkte på blackline lykter bak, karbon defuser bak og sote fram vinduene.. men det blir i løpet av høsten. holder på litt med gammelbilen for tiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Det hadde jo gjort seg skikkelig da. Det e egentlig ikkje så mye som skal til på en så ny bil da, for at den skal sjå bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 takker for det syns det jeg og. ble litt sintere i fronten synes lyktelistene ble bra jeg også Ble litt mere ungdommelig, vises litt bedre på min da, med tanke på at de er i carbon å bilen er sølv;) Men stilig alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 takker for det syns det jeg og. ble litt sintere i fronten synes lyktelistene ble bra jeg også Ble litt mere ungdommelig, vises litt bedre på min da, med tanke på at de er i carbon å bilen er sølv;) Men stilig alikevell var borte i gate og tol et bilde i helga. tenkte jeg sku slenge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Må få seg CF splittere den andre og!! Sort=meget flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Må få seg CF splittere den andre og!! Sort=meget flott! Vet ikke om du har lest i tråden på den bilen, men det blir CF splittere på den også. skal slenge inn bilder så straks jeg har fått de. Ikke sikker på om jeg skal kjøpe på ebay eller om jeg skal handle på koed ved en eventuell danmark tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Flotte biler begge! Når du sier det så vet jeg du har planer om det!! Jeg bestilte på Ebay. Du kan nå sende meg PM dersom du lurer på noe ang. det. Har dere gjort noe mht. tuning? boks eller noe`? JEg har en liggende fra panoramic. DEre kjenner vel til dem siden dere er fra KR.sund? Bra, seriøse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Jævli pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Jævli pen bil takker for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Da er ny delene på plass på gammelbilen også. kjedeli at jeg fikk feil difusor til bakfangeren men men.. før bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Meget pen bil ja!, monterte nylig M6 felger på en likens bare en sedan å de felgene kler bilen noe så sinnsykt bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 hva koster en bil som dette egentlig? (e91) sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 hva koster en bil som dette egentlig? (e91) sånn ca? Ca. 400.000 NOK skal ha en med M.sport og litt stasj og motor. Søke på nett er jo en grei måte å se det på, hva dem ligger på. www.finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 uff det var dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå