Chris A Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Ja, alt er dyrt i dag. Leve mens man kan, spare seg til fant er ikke noe vits. Fikk seg et skikkelig løft den 325'en din bjerkis. Flott farge og ikke minst en deilig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Ja, alt er dyrt i dag. Leve mens man kan, spare seg til fant er ikke noe vits.Fikk seg et skikkelig løft den 325'en din bjerkis. Flott farge og ikke minst en deilig motor. sant så sant ikke vits å bli fant Ble fornøyd med 325en ja. bare få på noen andre felger nå så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Må få deg blackline lykter bjerkis! monterte DTK boks her om dagen, det blev meget bra må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Må få deg blackline lykter bjerkis! monterte DTK boks her om dagen, det blev meget bra må jeg si.. Blir nye lykter i løpet av året samme med karbon difusor bak. Mye koster en slik boks da ? så mye forskjellig på markedet at man vet jo nesten ikke hva man skal velge.. Noen som har noen tips til vinterfelger foresten. begynt å sett litt etter det og. men er ikke sikker på hvilken dimensjon jeg skal gå for i verken felger eller dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Kjøpte den hos panoramiq i kr.sund. 4995,- koster dem inkudert frakt. men du bor jo dær så. Men det blir en helt annen bil å kjøre, believe me Har et sett 17" er helt strøkent med piggfrie dekk på. kan poste et par bilder. Kunne tenkt meg 16" med pigg selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Her er noen bilder... Flotte felger med meget gode dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 så fine ut de da. men blir nokk pigg dekk på meg tenker jeg meg. liker best det, føler meg litt tryggee når jeg vet at det er pigger som står i isen og ikke bløt gummi vurderer fra 16- 19 toms pikk dekk har du nett adressen til panoramiq?? har ikke hørt om det fra før selv om jeg kommer fra kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 ja, dem er flotte. tenkte å kjøre på dem første vinterhalvår. så kjøpe pigg. Deler samme mening som deg mht. til trygghet og pigg på våre kanter. www.biltuning.no Fine for deg er at det er lokalt. Boksen funker i hvertfall meget bra. Den og justerbar og er tilpasset biler med automatgir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Ser det er en del som legger ut bilder av dama, veninder og kansje elskerinner som poserer ved bilene sine.. så tenkte jeg skulle legge ut et bilde jeg og,holdt på å lære opp størstemann i polering her i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MinGern e39 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 nydelig du har der asså.. har virkelig sansen for denne.. men med blackline blir det prikken over i`n asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 tidlig krøkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Om et par år tar han hele bilen alene, ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 tilig krøkes skal være sikkert og vist. satser på hard opplæring årene frammover, så slipper jeg så mye banning selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 sånn skal det låte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå