Gå til innhold

E91.320d M-sport..2007. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, alt er dyrt i dag. Leve mens man kan, spare seg til fant er ikke noe vits.

Fikk seg et skikkelig løft den 325'en din bjerkis. Flott farge og ikke minst en deilig motor.

sant så sant ikke vits å bli fant :D

Ble fornøyd med 325en ja. bare få på noen andre felger nå så blir det bra.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få deg blackline lykter bjerkis! monterte DTK boks her om dagen, det blev meget bra må jeg si..

Blir nye lykter i løpet av året samme med karbon difusor bak.

Mye koster en slik boks da ? så mye forskjellig på markedet at man vet jo nesten ikke hva man skal velge..

Noen som har noen tips til vinterfelger foresten. begynt å sett litt etter det og. men er ikke sikker på hvilken dimensjon jeg skal gå for i verken felger eller dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den hos panoramiq i kr.sund. 4995,- koster dem inkudert frakt. men du bor jo dær så. Men det blir en helt annen bil å kjøre, believe me :-)

Har et sett 17" er helt strøkent med piggfrie dekk på. kan poste et par bilder. Kunne tenkt meg 16" med pigg selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fine ut de da. men blir nokk pigg dekk på meg tenker jeg meg. liker best det, føler meg litt tryggee når jeg vet at det er pigger som står i isen og ikke bløt gummi :)

vurderer fra 16- 19 toms pikk dekk

har du nett adressen til panoramiq?? har ikke hørt om det fra før selv om jeg kommer fra kristiansund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dem er flotte. tenkte å kjøre på dem første vinterhalvår. så kjøpe pigg. Deler samme mening som deg mht. til trygghet og pigg på våre kanter.

www.biltuning.no

Fine for deg er at det er lokalt. Boksen funker i hvertfall meget bra. Den og justerbar og er tilpasset biler med automatgir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...