Glenno Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Hmm, drar til meg alt for tiden jeg tror jeg, he he . Steike, det blei jo bra med skinn. Ska sei du begynne å få skikk på bilen din nå. Begynner skrev du, hva planer kunne du tenkt deg da Astri? ka bil du vil ha nå da? Lyster litt på bl.a e39 528 men så mye tanker ihode så bare noen tanker som svirrer, he he. Har enn ikke dame har enn bmwmiljøet ,som da får tankene til løpe litt he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Du har tatt kvantesprang med bilen nå, Glenn! Dette er noe annet enn i fjorårsutgaven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Du har tatt kvantesprang med bilen nå, Glenn! Dette er noe annet enn i fjorårsutgaven.. He he ja blitt litt siden ifjor ja Gunnar, det merkes . Den 520 jeg kjøpte sist nå kan jeg merke stor forsjell på når jeg setter meg inn i touringen. Ut ifra de planene jeg hadde med denne touringen har det tatt litt av med tanke på hvilke planer jeg hadde. Samtidig føler jeg skulle gjort mere. Så sitter jeg med tanken da på at pengene dette koster er vel lite av hva jeg kan få igjen. Pendler litt så finne en nyere bil med mindre forbruk og ha samtidig ha litt hk. Gøy å hive seg inn i nye ting fra scratch også men med annet utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 \:D/ spot on! nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Utrolig fin bilen din har blitt! Gjorde seg bra med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 \:D/ spot on! nice! Utrolig fin bilen din har blitt!Gjorde seg bra med senk Takker, hyggelig høre Par bilder til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Detta blir dyrt i lengden, Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 tenkte på en ting, hvis jeg sniker meg opp på våler en tur, hvor kan jeg nå stå hvis det regner jaja... får vel ta med paraply da men ble nice dette vettu... var dette den trengte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Detta blir dyrt i lengden, Glenn. tenkte på en ting, hvis jeg sniker meg opp på våler en tur, hvor kan jeg nå stå hvis det regner jaja... får vel ta med paraply da men ble nice dette vettu... var dette den trengte He he ja men forsatt stor plass i breden og lengden, så par gode madrasser kan du ha liggende tilskuerplass . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Lett å se hvorfor du kan tenke deg en E39. Men den der var penere enn de fleste også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Lett å se hvorfor du kan tenke deg en E39. Men den der var penere enn de fleste også. Jøss.. På det bildet der syns jeg E34en var penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Lett å se hvorfor du kan tenke deg en E39. Men den der var penere enn de fleste også. Jøss.. På det bildet der syns jeg E34en var penest! meg også... hmmm... ja, ar vel sånne små liggeunderlag jeg kan ta med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 nei dumt å komme på bimmerstreff med merce:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Jøss.. På det bildet der syns jeg E34en var penest! Vi skal ikke utelukke at jeg også synes det. Men hvis jeg sammenligner E39en med andre E39er, så synes jeg den hvite E39en var en veldig pen E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 nei dumt å komme på bimmerstreff med merce:p haha, ja du kan jo spøre han som møtte opp på bmwccn vårslipp med merce. Stilte seg rett imellom m5'r og diverse snax. hehe Synes faktisk din bil så best ut der Glenn. selv om eg liker hvit, så var den litt for "kjedelig" uten m front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå