Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 En liten snutt der den starta for første gang, var ikkje masse den sveiv, men hadde den igang leenge etter denna filmsnutten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Fekk du plass til oljefilteret? Hehe, du det paste nok ikkje, du ga meg eit filter som ikkje passa på holet. hmm, merkeleg, skulle jo vere samme gjenger og diameter som det orginale. muleg eg såg feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Fekk du plass til oljefilteret? Hehe, du det paste nok ikkje, du ga meg eit filter som ikkje passa på holet. hmm, merkeleg, skulle jo vere samme gjenger og diameter som det orginale. muleg eg såg feil Trur du har lest feil ja, eg målte med skyvelære etter det ikkje gjekk på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 No er bilen komplett, skal ut å kjøre litt seinere, må berre lade batteri først... Legger ut bilder av dagens økt Eksos Nye eksos opphenger tilverkade Motor rommet nuh.. Eit til.. Skal polere røra i motorrommet SKIKKELIG seinere i vinter, motorrommet blir og helt svart.. Feel free to comment !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 NAIS! Du må fyre opp en film fra testuren da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ja en liten filmsnutt fra en test i morgen på dagtid kan eg vel få til Er spent på lyden fra dei rake 2.5 toms røra og 3 toms simons endepotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 PROBLEM !!! Null gnist fra coil !! den er jorda og den funket på fredag, faen til mykje problem då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 PROBLEM !!! Null gnist fra coil !! den er jorda og den funket på fredag, faen til mykje problem då Jeg hadde det samme problemet men da var det bare de 2 kontaktene som går tl girkassen som sto i feil. Så funket alt, sjekk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Eg har ikkje dei to kontaktene til girkassa på mitt ledningsnett.. er 88+ i min bil, som er fra 85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Jeg hadde problem med gnist tidligere, da var det bare at motoren, eller nette ikke var skikkelig jordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Jeg hadde problem med gnist tidligere, da var det bare at motoren, eller nette ikke var skikkelig jordet! Motor var dårlig jorda på fredag, så det fiksa vi då, og då starta den, nå drar jo starter rundt, så eg får kinna, men alikavell null gnist :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Lyser det i instrumentene når du slår på tenninga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 japp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå