Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde på slike hjul på min uten dekk før jeg lakerte den. Måtte valse ut en del for att felgkanten skulle gå inn under skjermen ja. Men ikke så mye att det ble stykt. Du kan jo se på bilder av min hvordan det ble. Og der ble det akkurat plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde på slike hjul på min uten dekk før jeg lakerte den. Måtte valse ut en del for att felgkanten skulle gå inn under skjermen ja. Men ikke så mye att det ble stykt. Du kan jo se på bilder av min hvordan det ble. Og der ble det akkurat plass.

Slik bilen din er valsa nå kan eg leve med :) Men so masse så den warsteiner m3'n eg posta bilde av her er hvertfall lite aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei og godt nytt år til alle dere bmw fans :)

Er lenge sia eg oppdaterte her, men det er pga den enkle grunn att det ikkje er blitt jobba noke nevneverdig på bilen heller..

Tok eit lite rykk idag og monterte hengslene til bakluka.. Noken som har våre borti slik tidligere og er enig i att det er eit mareritt å få detta skikkelig på plass ?

Er justeringsmuligheta på sjølve hengsla og på den tappen som skal gå i lås i bakplata, klare ikkje å få detta til å stemme når luka er montert i hengslene.. Luka passa fysisk rett på, det sjekka eg før hengslene var komt på plass..

Har og fått sideskjørt i hus, mangler kun bakfanger no fra Rune Hansen, han er jo suuuper kjapp merker eg..

Får vel legge ved noken bilder og.

driver å polerer vekk rusta/belegget på skruane til felgane.. blir sikkert nye ringer og nye skruer med tida :)

strzg43njx63gmic86lb.jpg

1kg32opiczzn3zyai5k2.jpg

Lærte noke nytt her en dag og.. er vist forskjell på lengda på sideskjørta om du har evo skjermer eller standard m3 skjermer..

1ti98tqrql5ejug62r6h.jpg

So var det dinna klaringa då .. :evil:

d74ouu2v2dv8wcvrvsnu.jpg

ubtmkkc7cx5dnot81d7i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...