Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Blir spennende å se den i estorill blå...

Syntes det er den desidert råeste fargen på e36, liker den ikke fulllt så godt på e46 men.... den e30'n på side 46 der var jo fet, men syntes den så litt mørkere ut enn ren estorill, men lyset kan lyve litt....

Har prøvd å finne bilder, men er ikke så mange estorill-blåe e30 m3, men de jeg har sett syntes jeg ofte har blitt litt for lyse i fargen... men som sagt, få lakkoden av han på s.46 der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skive opp det innerste festet det, så flukter det!:)

Du skal ikke lakke bilen ferdig montert vel?

Ja skal som sagt forske litt til der.. Når bakluka passer perfekt når den ikkje er montert på med hengsler så fins det håp ;)

Nei bilen blir lakka i flere omganger som normalt, dvs inne dørkarmer, motorrom, inni dører, inni bakluke og bagasje rom, so blir den montert og deretter lakka heile bilen.. so blir to omganger i lakkboksen ja :)

Har friveke og står opp klokka halv 7 for å drive på verkstedet.. det er mandig det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skive opp det innerste festet det, så flukter det!:)

Du skal ikke lakke bilen ferdig montert vel?

Ja skal som sagt forske litt til der.. Når bakluka passer perfekt når den ikkje er montert på med hengsler så fins det håp ;)

Nei bilen blir lakka i flere omganger som normalt, dvs inne dørkarmer, motorrom, inni dører, inni bakluke og bagasje rom, so blir den montert og deretter lakka heile bilen.. so blir to omganger i lakkboksen ja :)

Har friveke og står opp klokka halv 7 for å drive på verkstedet.. det er mandig det :D

Håhåh, det var tidleg det jørgen! Ha ein god og arbeidsfylt dag i verkstaden! Men koffor i all verden skal du ta innvendig i karmar først? Det vil jo med andre ord seie at du får ein liten lakk-overgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se den i estorill blå...

Syntes det er den desidert råeste fargen på e36, liker den ikke fulllt så godt på e46 men.... den e30'n på side 46 der var jo fet, men syntes den så litt mørkere ut enn ren estorill, men lyset kan lyve litt....

Har prøvd å finne bilder, men er ikke så mange estorill-blåe e30 m3, men de jeg har sett syntes jeg ofte har blitt litt for lyse i fargen... men som sagt, få lakkoden av han på s.46 der :lol:

Er enig med deg der, trur det finnes fleire nyanser av den estorill fargen, fordi var en kompis av meg som hadde en E34 m5 i den fargen, han fekk lakka oppat deler av rompa på bilen, og då kom det en anna nyanse av den fargen fram.. Alle E46'er eg har sett i estorill synst eg er for lyse, kanskje det er en E36 nyanse og en e46 nyanse. Noken som veit detta sikkert ?

Meiner det ikkje skal bli lakk overgang då aleks ? lakker godt ut, deretter montere dører, og matte ned eventuell lakk som har komt ut forbi og deretter lakke heile bilen heil ? hmm Glenn Aven skulle komme innom verkstedet idag å sjå litt på bilen.. blir han som lakker den trur eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld folks..

Takk for det Katinka :)

Fått styrt på litt med felgane idag.. er litt av en jobb det der..

legger ved noken bilder so dokke for glo litt :lol:

Slik såg dei ut, skikklig slitne..

ci5diwxt3187n1z7gd87.jpg

Blei positivt overraska over biltema sin lakkfjerner.. funker gull :)

ugpapkdaugilkfic1coy.jpg

Denna funker greit til polering.

9jtl7lz5albvm1s8fiqn.jpg

gn2m06pvws3xb3ugd8fy.jpg

q32bfpgeupe1ex9973ep.jpg

Har sånn "gje meg arbeidslyst bakgrunnsbilde :p"

il4n7plhznyxu7aihwfs.jpg

Var og på karroseriverkstedet og såg på lakk til felgane idag, blir å lakke felgene i helga og få dei ferdige slik att eg har noke å få etter når eg skal valse :)

Kanskje eg er optimist no, men skal og prøve å få lakka motorrommet i helga :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...