Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, idag har eg fått gjort en god del !

Borra nava mine opp til 5x120 og lakka motorrom og felger :) gleder meg til å få farge på resten av bilen, for eg er storfornøgd med fargen ! Skulle tatt bilde i sollys og med eit kamera, for å rettferdiggjere den flotte effekten, men slik vart det ikkje, blei desverre noken dårlige bilder med mobilkamera..

Ser ut som det er masse støv, kvifor veit eg ikkje, men er ikkje slik i virkligheta.

xheyusg6cvt7sr319rxf.jpg

8ovvjo720e7itnpipxqc.jpg

Uten blits..

zo22u53qi8d0jb0opku2.jpg

fargen på felgane.. la klar lakk på den eine, men den reagerte desverre på klarlakken, so blir ny klarlakk i morgen ! !

vlfhz8dl818vrroddt0m.jpg

Feel free to comment ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til det, er att det var ulik lakkprodusent på felglakken til klarlakken, så den begynte å gasse under, og det såg ut som masse "nålstikk" i klarlakken..

Fått montert litt småting så kan legge opp bilder av framgangen på det :)

lvaovd9y4qxkepfpq7bh.jpg

lvrrqim8owissra3ywn7.jpg

Ho såg sånn halvrart på meg når eg spurte etter rød neglelakk, men men :)

pubmle1gxkv8lq2bp5c2.jpg

Skal lakke sikringsboksen og kanskje flikke litt på bremsekraftsylinderen, får sjå ka som skjer :)

5jw64pzif9arvw85sz9c.jpg

npmmbe0bsqirlz648hgo.jpg

Kan ikkje hugse eg har skreve i tråden min att det er ulovlig for andre å skrive noke her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE : Takk for det, liker fargen eg og, men trur det hadde blitt for mykje med blåe senter og, kanskje eg prøver å lakke dei en gang i framtia, time vil sjov.

Stilig bilde aleksander, eg meiner dei felgane passer perfekt på en m3 :) og ja, eg ser det no att eg glømte økomålaren :P

Kurt du skulle no berre komt inn ! ! var ingen farlige personer der inne sovidt eg veit :)

Det var synd Alecken, eg ringte oppatt med en gang du la på, men då tok ikkje du telefonen :)

Leif; på dei øverste bilda er det uten klarlakk, men dei to nederste der framskjermane er komt på er det klar lakk :)

Det som skal gjerast i dag/kveld er å tinne dørene og montere dei og, so bilen er "heil" til vi skal til å pusse den og sparkle det som må sparklast :) blir jobbings i 2 veker no, men iløpet av neste friperiode håper eg bilen er klar til lakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdigtinna ja. Har komt overflaterust rundt tinninga, men lar seg fint gjere å slipe vekk. Dørene virka bra for rust i falsen. Står på jobben her i Bergen, men skal heim til helga, så er kjapt å smelle inn i caddyen;) Alle skal få, viss ikkje kjøre eg over dei med truck'en og sender dei til BIR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...