Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde det vært meg hadde jeg slått han fyren der i filler tror jeg, fulle folk som stjeler bil, skulle faen ikke klart og stått på beina.

Bra du fikk tak i han som gjorde det hvertfall, folk er frekke ;)

Hehe ja hadde det vert m3'n som rulla av gårde måtte nok politiet komt å henta meg istedenfor ja.. men gjekk bra etter omstendighetene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leif Harald: Har du nokon mål til han og? :)

hva mål skal det være da? Kan måle litt i morgen, er ikke i form til og skru bil i dag :(

Kor langt du flytta pinnboltane fra original hulla? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar Leif, bedre seint en aldri ;) eg har sett dei bilda før en gang på bimmers, men huksa ikkje kor !

Blei fortalt av en kar på gs att en kun trengte å flytte eine pinnbolten eg, men ser du har flytta alle tre, når eg dreiv å målte litt igår vart det ikkje KUN camber en kunne juster om en skulle flytte kun en bolt, då ville justeringa bli litt "skrå" om dokke sjønner, så hadde blitt camber og caster justering i ett, og er det noke en ikkje ønsker med e36 forstilling på e30 er dett att du skal ha brattere vinkel på caster en orginalt hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar Leif, bedre seint en aldri ;) eg har sett dei bilda før en gang på bimmers, men huksa ikkje kor !

Blei fortalt av en snøsokk på gs att en kun trengte å flytte eine pinnbolten eg, men ser du har flytta alle tre, når eg dreiv å målte litt igår vart det ikkje KUN camber en kunne juster om en skulle flytte kun en bolt, då ville justeringa bli litt "skrå" om dokke sjønner, så hadde blitt camber og caster justering i ett, og er det noke en ikkje ønsker med e36 forstilling på e30 er dett att du skal ha brattere vinkel på caster en orginalt hvertfall...

e36 forrstilling ja, det er jeg spent på. Tenkte å gjøre det samme på en e30 jeg har stående. Men sist jeg gjorde det så ble det helt jævlig å få hjulet til og stå i senter. Når skal det monteres da? :) Ta masse bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var alltid planen å tilpasse hulla i dempertårna, var berre litt i tvil når eg målte igår og ville sjå bilder av noken som kun hadde flytta en bolt for å sjå korleis det blir, alternativet er å gjer slik som du har posta på bildet :)

Det som er planen er E36 3.2 bruer, spindler bremser og skiver samt exentriske powerfleks foringer på bruene :) KW coilovers og e30 tilpassa ksport camberlate..

DÅ skal hjulet vere sentrert i skjermen tenkte eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...