Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn ... /1.7505081 Jørgen; Eg er ikkje voldelig av natur skjønner du, men av og til kan sjølv den beste vippast av pinnen ! Rart, men etter eg fekk roa meg ned, fekk eg nesten sympati for stakkaren, men å la han gå var ikkje noke alternativ
ZhilleN Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hadde det vært meg hadde jeg slått han fyren der i filler tror jeg, fulle folk som stjeler bil, skulle faen ikke klart og stått på beina. Bra du fikk tak i han som gjorde det hvertfall, folk er frekke
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Hadde det vært meg hadde jeg slått han fyren der i filler tror jeg, fulle folk som stjeler bil, skulle faen ikke klart og stått på beina. Bra du fikk tak i han som gjorde det hvertfall, folk er frekke Hehe ja hadde det vert m3'n som rulla av gårde måtte nok politiet komt å henta meg istedenfor ja.. men gjekk bra etter omstendighetene
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Hei folkens:) driver å forsker litt på dei universale ksport camberplatene eg kjøpte.. Noken som har bilder der dokke bygger dei om? Altså flytter eine hullet til pinnbolten?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Bimmers.no er desverre ikkje slik det en gang var, fy faen så rævva egentlig !
leif harald Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Leif Harald: Har du nokon mål til han og? hva mål skal det være da? Kan måle litt i morgen, er ikke i form til og skru bil i dag
|Ole| Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Leif Harald: Har du nokon mål til han og? hva mål skal det være da? Kan måle litt i morgen, er ikke i form til og skru bil i dag Kor langt du flytta pinnboltane fra original hulla?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Takker for svar Leif, bedre seint en aldri eg har sett dei bilda før en gang på bimmers, men huksa ikkje kor ! Blei fortalt av en kar på gs att en kun trengte å flytte eine pinnbolten eg, men ser du har flytta alle tre, når eg dreiv å målte litt igår vart det ikkje KUN camber en kunne juster om en skulle flytte kun en bolt, då ville justeringa bli litt "skrå" om dokke sjønner, så hadde blitt camber og caster justering i ett, og er det noke en ikkje ønsker med e36 forstilling på e30 er dett att du skal ha brattere vinkel på caster en orginalt hvertfall...
leif harald Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 E ikje eg som har gjort dette, men kan ta noen mål ja. lettaste e jo å ta ut dei skruane som e dr nå å legge topplageret i dempertårnet å merke av hvor det skal borres.
leif harald Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Takker for svar Leif, bedre seint en aldri eg har sett dei bilda før en gang på bimmers, men huksa ikkje kor !Blei fortalt av en snøsokk på gs att en kun trengte å flytte eine pinnbolten eg, men ser du har flytta alle tre, når eg dreiv å målte litt igår vart det ikkje KUN camber en kunne juster om en skulle flytte kun en bolt, då ville justeringa bli litt "skrå" om dokke sjønner, så hadde blitt camber og caster justering i ett, og er det noke en ikkje ønsker med e36 forstilling på e30 er dett att du skal ha brattere vinkel på caster en orginalt hvertfall... e36 forrstilling ja, det er jeg spent på. Tenkte å gjøre det samme på en e30 jeg har stående. Men sist jeg gjorde det så ble det helt jævlig å få hjulet til og stå i senter. Når skal det monteres da? Ta masse bilder!
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Ja var alltid planen å tilpasse hulla i dempertårna, var berre litt i tvil når eg målte igår og ville sjå bilder av noken som kun hadde flytta en bolt for å sjå korleis det blir, alternativet er å gjer slik som du har posta på bildet Det som er planen er E36 3.2 bruer, spindler bremser og skiver samt exentriske powerfleks foringer på bruene KW coilovers og e30 tilpassa ksport camberlate.. DÅ skal hjulet vere sentrert i skjermen tenkte eg
leif harald Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Får håpe det hvertfall Jeg hadde e36 325 spindel da, kansje det var grunnen. men hadde ekentriske foringer og 3,2 armer. Men ta mye bilder da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå