Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Får håpe du får et positivt svar ja, lykke til! :)

Eg skal sei deg ein ting eg du, eg kjenne Jørgen rimeleg godt og han er så sta og bestemt att vist han får negativt svar så snakke han nokk rundt dei på ein eller anna luguber måte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta skal nok gå bra :) Eg har noken ess i ermet eg ikkje har brukt endå ;)

Haha, som altid ;)

Gledar meg til cruisings i sommar Jørgen, da kjem eg til og vere full i nervar for BT/Politi og du kan vere roleg som skjæra på tunet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du får svar fra biltilsynet, jeg sendte inn for over 2 måneder siden og har ikke hørt ett ord.. :(

da må du snakke me bt i gjenn som gir deg nummere videre til dei som behandler søknaden din i ditt distrikt.. eg sende for litt over 1 mnd siden og tok kontakt forge veke.. fekk nummere til dei som behandla søknaden - då låg den til behandling ( nokke dei på bt ikke forstid ut i fra kor tid dei hadde fått dn) så dei fiksa de og den vart send dagen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta skal nok gå bra :) Eg har noken ess i ermet eg ikkje har brukt endå ;)

Haha, som altid ;)

Gledar meg til cruisings i sommar Jørgen, da kjem eg til og vere full i nervar for BT/Politi og du kan vere roleg som skjæra på tunet :P

Eg har hvertfall bestemt meg att det skal gå bra å få det igjennom berre en lytter til BT og går igjennom dei rettningslinjene dei gir meg :)

Ja i sommer skal det bli morro, gleder meg jævligt til seine kvelder der det er lyst og fint omtrent heile døgnet :D

Winchester søkte du direkte til sfoor eller til bt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, om eg ikkje får den igjennom no, reiser eg å henter vognkortet ditt ;)

:lol: Vognkortet mitt er nok like verdiløst som ditt foreløpig iallefall. Men om du får godkjent søknaden, er du jo på good vei til å få til dette! Og det er jo som du sier, bare å følge deres retningslinjer til punkt og prikke, så skal det nok gå. Jeg regner med å vise min i løpet av april og om den ikke skulle gå igjennom første gang, så er det bare å stille opp på nytt.

Aldri gi seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...