Gå til innhold

Jørgens E30 "M3" S62B50


Jørgen-Fastbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Noken som har tips om bedrifter som mapper MS her på vestlandet ? Tips mottas med stor takk :)

Du kan jo kanskje snakke med Reidar Fjøsne Skartun, han er dyktig som F på gatemapping sjølv om det er litt fyfy. Han har tett samarbeid med ES Tuning og dei seie att det er minimale justeringer etter att han har vert der ;)

Trur han tar 1500 eller 2000kr for det og da blir bensin mappet 99% riktig også legger han inn snill tenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jess bilen er på hengeren og befinner meg for øyeblikket i brumunddal og besøker svigers, før ferden går videre til Våler og Jan Ivar Trøyterud (http://www.motortek.no). Han skal justere og bremse bilen på ca 1 bar so lenge det lar seg gjere, han har jo noken veldig høge effektuttak på m20 fra før av, så en m20 på pusslette (forhåpentligvis) ca 320 hk på hjul skal gå greit føler eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess bilen er på hengeren og befinner meg for øyeblikket i brumunddal og besøker svigers, før ferden går videre til Våler og Jan Ivar Trøyterud (http://www.motortek.no). Han skal justere og bremse bilen på ca 1 bar so lenge det lar seg gjere, han har jo noken veldig høge effektuttak på m20 fra før av, så en m20 på pusslette (forhåpentligvis) ca 320 hk på hjul skal gå greit føler eg :)

Ja no er eg spent her Jørgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk positivt svar fra BT idag, so no er eg spendt på korleis det går videre, so langt har det no hvertfall gått veien :D

Bilen er jo levert til mapping så får finne på småting i verkstedet i mellomtida, kvelden igår gjekk med på å lage en vakum stasjon :) ødela dei to andre pneumatikkoblingane så får kjøpe to nye, men men slik skjer :)

Må litt spliping til før eg kan begynne å polere, men det skal no gå bra !

9xh129niy15mzocnaanq.jpg

u3gc29hfnd40rhuuzq3w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...