|Ole| Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Såg du skrev at du kjører uten termostat. Kan bli tull av det også. Husker ikke i farta hva som var greia, men det var en diskusjonen om dette på PPF.Smekk inn termostat og ei vifte, og bruk e28 535 radiator. Jeg bruker slik radiator på min med 640 hjulhester, funker prima! Bøs bil forresten. Han har fått fiksa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Meget bra Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Har fått ei veninne til å redigere eit par bilder, desse to vart eg meget fornøgd med, så slenger ut dei Takluka er oppe kun for å bligjere Yngve Høsten nerma seg med stormskritt og eg har store planer for bilen i vinter, er kjempe glad eg har fått kost med soppass med bilen som eg har fått gjort denna sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Nyyydelig vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Tøffe bilder, men skal vel stå RWHP, ikke RWHK;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Takk du Knall fin den har blitt nå Litt høy kansje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Takker for det ! Den tåler kanskje eit par cm ned framme og kanskje en cm ned bak Og ja Kristian det har du faen meg heilt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 er alt godkjent i vognkort nå også?? Grattis med jææævla fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Den ser mye lavere ut i virkeligheten, men litt mer senk har den ikke vont av Eg vart virkelig imponert over hvordan motoren oppfører seg, ikke eksplosiv men krefter i bøtter og spann fra svært laft turtall og ut til sperra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Rimelig fin doning jah hadde ikke gjort noe den hadde vært litt lavere.. Ellers, smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Vakkert! Denne har blitt meget grym, pene tall også Brede er ytterbanene på bakfelgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Dææææven den bilen skriker etter senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå