Steffan C Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Gratulerer nok en gang med en sykt pen utgave av BMW E9X. Og det ble rått med carbon listene .
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Jeg beklager min skepsis til carbon-listene, skepsisen er herved tilbake trukket.. Må si at det ble overraskende bra og her har du vel angremuligheten dersom du ønsker pianolakken tilbake igjen..? Ble forøvrig meget, meget pent med HARTGE potta.. Ble det en grommere lyd syns du? Litt OT, men er jo ingen hemmelighet at du har kjøpt 540i Steffan, men hvor i huleste er tråden om gromsaken..?
Dr_S Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Gratulerer med heftig cab! Hvor lenge skal du beholde denne da? =)
Paddy Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 ÅÅå Fyyy F! Sett noko so lekkert da Grattiss denna har du betalt godt for vil eg tru ...hehhe
ParamedicX5 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 Gratulerer nok en gang med en sykt pen utgave av BMW E9X. Og det ble rått med carbon listene . Takk. Ja, det ble nesten bedre enn jeg håpet på...
ParamedicX5 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 Jeg beklager min skepsis til carbon-listene, skepsisen er herved tilbake trukket.. Må si at det ble overraskende bra og her har du vel angremuligheten dersom du ønsker pianolakken tilbake igjen..? Ble forøvrig meget, meget pent med HARTGE potta.. Ble det en grommere lyd syns du? Litt OT, men er jo ingen hemmelighet at du har kjøpt 540i Steffan, men hvor i huleste er tråden om gromsaken..? Ja, ble overrasket selv over resultatet. Ble bedre enn forhåpet. Ang Hartge potte skal den i dag justeres litt inn, så blir det topp. Lyden ble tydeligere, uten at jeg er helt sikker på om jeg likte lyden hehe
ParamedicX5 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 helt kongerå cabriolet!! Grattis Takk...gleder meg til neste BMW treff...ja. Hvor/når??!?
ParamedicX5 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 Gratulerer med heftig cab! Hvor lenge skal du beholde denne da? =) Tja, si d. Iallefall til våren igjen. Dette er jo drømmebilen. Måtte igjennom 2 stk E92 for å skjønne hvilken farge hva hva slags utstyr jeg vil ha. Så denne skal nok noen måtte by mye for hvis den skal selges...
ParamedicX5 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 ÅÅå Fyyy F! Sett noko so lekkert da Grattiss denna har du betalt godt for vil eg tru ...hehhe Tja...d ble ikke gratis nei. Koster å modde også...men gud så gøy når man treffer
Søreng Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Grisepen bil. Fet blåfarge og lyst skinn er uslåelig kombinasjon Ble også veldig pent med listene. Kunne du fortelt hva det kostet og få gjort dette? Ta det gjærne på pm om du ikke ønsker å dele det her... Hvis det er billigere enn å skifte ut alle listene kan jo dette bli en lur løsning for å få bort båt-looken i bilen min
ParamedicX5 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 Grisepen bil. Fet blåfarge og lyst skinn er uslåelig kombinasjon Ble også veldig pent med listene. Kunne du fortelt hva det kostet og få gjort dette? Ta det gjærne på pm om du ikke ønsker å dele det her... Hvis det er billigere enn å skifte ut alle listene kan jo dette bli en lur løsning for å få bort båt-looken i bilen min Kostet ca 3500 inkl jobb. Carbonlister fra BMW PErformance koster over 15.000,- Men til E46 tror jeg utvakget av "replikautgaver" er flere og billigere. Også sett GS hatt noe til E46.
Søreng Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Ok, takk for svar. Får ta en runde å ringe på priser, hvilke firmaer (type) er det som gjør denne type jobb?
ParamedicX5 Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 Ok, takk for svar. Får ta en runde å ringe på priser, hvilke firmaer (type) er det som gjør denne type jobb? Sjekk med de som driver med foliering av bygg og bildekor. De har slikt. 3m folie i carbon må du bruke. Den er dyr, men bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå