Gå til innhold

Ny 2008 mod. BMW E93 Cab. Montego Blå - Hartge

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny bil igjen. :D

Dette ble jo bare nydelig.

Men ett spørsmøl angående aerodynamikk bakfangeren, er hele støtfangeren ny eller? For det ser iallfall slik ut i forhold til org bakfangeren.

Og ett spørsmål til, kjenner du han som har den hvite e93 som står foran din på det siste bildet. Er nesten sikker på at jeg har sett den på e90post med 19" M6 vinterhjul, er en 325d ikke sant?

Hvilke hjul står på den hvite, er det også 20" eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har diesel selv så er fan av det :)

Er helt enig med deg der, må nesten over 325i skal det gå litt og da er 320d flott, men har bare ikke fått prøvd en 320d cab så måtte bare spørre :)

Er nok mere bensinfan, men jeg synes egentlig at 325i er mindre gøy i 0-120 km/t enn nye 320D, og da blir det for fyrt å gå til 335i. Selv om jeg var NESTEN på å kjøpe en 2007 cab som sto på Fornebu (men hadde feil farge, og forsikringsselskapet la på når jeg ville sjekke pris). ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil igjen. :D

Dette ble jo bare nydelig.

Men ett spørsmøl angående aerodynamikk bakfangeren, er hele støtfangeren ny eller? For det ser iallfall slik ut i forhold til org bakfangeren.

Og ett spørsmål til, kjenner du han som har den hvite e93 som står foran din på det siste bildet. Er nesten sikker på at jeg har sett den på e90post med 19" M6 vinterhjul, er en 325d ikke sant?

Hvilke hjul står på den hvite, er det også 20" eller??

ja, kjenner han godt. Han har 20" iForged på sin. Meget lekker 325D. Han har hatt 19" M6 (mine gamle hjul) på noen tråder der ja.

Det er en 325D, som er spekket med utstyr.

Var på tur til Sverige for litt siden...var endel lange blikk etter bilene.

Hvit er jo nydelig, men har jo hatt d på E92 og ville teste Montego-blå, noe jeg ikke angrer på.

Håper å finne en mulighet for noen fine bildemotiv når jeg får på Hartgepottene, når engang Strandveien finner d for godt å sende de. ;-)

Ang Aerodynamikk, så må hele skiftes ja. Den er helt anderledes på siden også. Meget feit i forhold til M-synes jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjenner han godt. Han har 20" iForged på sin. Meget lekker 325D. Han har hatt 19" M6 (mine gamle hjul) på noen tråder der ja.

Hvit er jo nydelig, men har jo hatt d på E92 og ville teste Montego-blå, noe jeg ikke angrer på.

Håper å finne en mulighet for noen fine bildemotiv når jeg får på Hartgepottene, når engang Strandveien finner d for godt å sende de. ;-)

Ang Aerodynamikk, så må hele skiftes ja. Den er helt anderledes på siden også. Meget feit i forhold til M-synes jeg. :-)

Jeg krever å få se noen flere bilder av den hvite. Du og ham burde tatt bilder sammen. :wink:

Hvor har du kjøpt CF interiørlistene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krever å få se noen flere bilder av den hvite. Du og ham burde tatt bilder sammen. :wink:

Hvor har du kjøpt CF interiørlistene?

Skal forsøke å få han med på d ja.

Carbon fra tyskland. Skal legges på de orginale. Blir nok bra. Bilder kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk farge og fantastisk bil, med taket nede. Synes ikke BMW har fikset ståltaket på nycab'en. Ikke bli fornærmet, men jeg får nesten litt Renault Megane-følelse når de har taket oppe. Jeg er klar over at jeg kommer til å blihalshugget nå, men synes de skulle ha holdt seg til klassisk stofftak.

Men jeg ville selvfølgelig mye heller hatt din enn min gamle :D Grattis med ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre hva disse bilene ligger på i pris?

Ikke hva DIN bil kostet, men hva andre sine like biler koster:P Hehe

De begynner på 534000 uten aut og da er det 320 bensin.

Skal man ha litt utstyr blir det fort 100-150 laken til...minst.

Jeg for min del synes faktisk ståltaket er stilig, så slipper man impregnering, at noen skjærer i det osv.

Dessuten liker jeg formen med tak, men smaken er jo som baken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, ett stykk strøkent e93 eksemplar. Ser du har lik Hartge stuss som meg. Merke du noen forskjell på lyden, sikkert lettere for deg å høre som kjører uten tak.

De CF interiørlistene, er det en slags film eller folie som er limt på org listene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, ett stykk strøkent e93 eksemplar. Ser du har lik Hartge stuss som meg. Merke du noen forskjell på lyden, sikkert lettere for deg å høre som kjører uten tak.

De CF interiørlistene, er det en slags film eller folie som er limt på org listene?

Tja....fikk litt anderledes lyd i potta ja. Men også litt vibrasjonslyd, så må innom verkstedet i dag og se hva det kommer av (kommer fra bakpotta). Tror også jeg skal forsøke det du gjorde, og justere den inn 10-13mm.

Interiørlistene er belagt med 3M Carbonfolie. Den er HELT rå, med skikkelig 3D-effekt. Den var svinedyr, kjøpte den fra Tyskland. Tror jeg betalte 970,-/kvm. Men det var verdt hver krone. En fyr i Oslo som legger på slik, som er veldig dyktik.

Det ser helt orginalt ut (dvs ut som Carbonlistene fra BMW Performance)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...