///FredriK.S Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Virkelig flott bil du har Håvard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Må vell nevne at bilen ser veldig bra ut på bilder, men ikke fullt så bra ut IRL med litt skarpt sollys =/ Lakken har sett sine bedre dager, så det står på lista over ting som gjennstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Vaska den og tok noen kjappe av bilder slik bilen er idag.. Må vell ut å hive på nye lapper på skilta nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Kjempe flott e30. Hadde vært kjekt med ein slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 likte godt de siste bilde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Jo takk, er fornøgd med hvordan bilen ser ut nå Men hva mener dere, bør jeg slenge på mtech front, eller ser den lippa som står på nå like bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 vanvittig fin E30 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 synst vertall den ser bra ut sånn den er nå. Samme lippe som jeg har det der? Vanskeli å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Samme lippa som står på din ja, ble levert originalt på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Samme lippa som står på din ja, ble levert originalt på min bil Tøft Men går vell alltids and å prøve med m-tech 1 da? er jo bare å bytte tilbake om du ikke liker det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Deilig å se strøkne E30r, superfin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Ha den slik den er nå, ikke M-tech I. Forresten, tror det er på tide å kvitte seg med de Alpina-felgene, begynner å bli litt ut de nå. Jeg kunne godt kjøpt de, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Haha, ja ikke sant Om det blir salg blir de uansett ikke solgt under 8-9 lapper, følger med reservehjul også... Men salg er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Må få tak i ny sittepute til førerstolen min snarest mulig.. Sikkert ingen som har slikt liggende? Bilen trenger også en vask.. Hvis du ikke har fått gjort noe med dette enda, så mener jeg å huske jeg at jeg har sett enten GS eller koed selge trekk, altså, nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hvis du får tak i M-tech 1 front, er det ingen tvil i min sjel om at du burde få den på. Kommer til å gjøre underverker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå