Nytern Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Som topic sier.. I dag har jeg styra med stereo. Etter MYE om og men forstod jeg endelig hvordan man får ut den nederste delen med volumknapp etc på.. Da ble 2 torx-skruer blottlagt. Disse skrudde jeg ut og nå står jeg BOM fast. Spilleren sitter som støpt, hakke sjans til å få den ut.. Hva gjør jeg galt? Hva er den enkle løsninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 I MADE IT! Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Kan du fortelle litt i detaljer? Er rett før jeg demonterer hele dashbordet her. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Heihei! Først og fremst, jeg skjønner din frustrasjon! 1. Demonter pynelist som sitter over hanskerom, under denne åpenbarer det seg en skrue innerst mot spiller som holder en plastbrakett. Skru ut denne. (Ikke sikert det er sånn på alle e39, men her holdt denne plastbiten igjen spilleren) 2. Dra ut volumknotten 3. Se inn i hullet etter volumknotten, litt til høyre skal det være 2 plater. Stikk flat skrutrekker inn mellom disse og vri 90grader. Da skal det bare være å dra ut den nederste enheten. 4. Nå har det åpenbart seg 2stk små torx-skruer, skru ut disse! 5. Skru ut 2stk små umbraco-skruer som sitter i selve enheten som går inn i dashbordet i din-hullet. (Sleit lenge her, forstod ikke hva disse hadde med demontering av spilleren å gjøre) Nå skal spiller være ute. Hvis du lurer på noe mer er det bare å si fra. Godt å se flere sliter, trodde jeg var teknisk tilbakestående mens det stod på som værst her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Fikk den ut kl 0100 i natt, så det er bra Men fy å frustrert jeg var. Nå er det bare å finne en pen ramme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 http://www.webhotell-spesialisten.no/tr ... 0282.22523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Må ikke finne på og ta ut kasettspilleren da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Takk Knut Men er på kikk etter dobbel DIN Men får se, venter på svar fra en i mandal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Må ikke finne på og ta ut kasettspilleren da!!!! Og hvorfor ikke om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå