Gå til innhold

Får ikke ut kassettspiller i min E39!


Anbefalte innlegg

Som topic sier.. I dag har jeg styra med stereo. Etter MYE om og men forstod jeg endelig hvordan man får ut den nederste delen med volumknapp etc på.. Da ble 2 torx-skruer blottlagt. Disse skrudde jeg ut og nå står jeg BOM fast. Spilleren sitter som støpt, hakke sjans til å få den ut.. Hva gjør jeg galt? Hva er den enkle løsninga? :roll::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Først og fremst, jeg skjønner din frustrasjon! :lol:

1. Demonter pynelist som sitter over hanskerom, under denne åpenbarer det seg en skrue innerst mot spiller som holder en plastbrakett. Skru ut denne. (Ikke sikert det er sånn på alle e39, men her holdt denne plastbiten igjen spilleren)

2. Dra ut volumknotten

3. Se inn i hullet etter volumknotten, litt til høyre skal det være 2 plater. Stikk flat skrutrekker inn mellom disse og vri 90grader. Da skal det bare være å dra ut den nederste enheten.

4. Nå har det åpenbart seg 2stk små torx-skruer, skru ut disse!

5. Skru ut 2stk små umbraco-skruer som sitter i selve enheten som går inn i dashbordet i din-hullet. (Sleit lenge her, forstod ikke hva disse hadde med demontering av spilleren å gjøre) :P

Nå skal spiller være ute. Hvis du lurer på noe mer er det bare å si fra. Godt å se flere sliter, trodde jeg var teknisk tilbakestående mens det stod på som værst her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...