Gå til innhold

Felgene er stjålet!!!

Thunder
 Share

Anbefalte innlegg

Våknet opp til dette synet i morges.

utenfelger.jpg

Disse felgene passer til alle biler med 5x120 så om noen blir tilbydt noen slike felger for en latterlig sum ta kontakt med meg på tlf. 48307156 så jeg kan jeg avlegge dem et besøk på egenhånd.

Felgene er Dotz Muguello 19" med 245/35/19 foran og 275/30/19 dekk bak. Dekkene er av typen Toyo Proxes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Faen for noe dritt! Her er det bare å følge med på alt som blir omsatt på AutoDB og Finn! (og håpe at de ikke bare forsvinner rett ned til østblokk-landene)

Var litt småbekymra for mine da jeg satte de på, men har hørt om så få felgtyverier på bil i det siste at jeg har roet meg ned med det.. og så blir disse tatt da, som er nesten like mine...

Har ikke alarmen gått heller? Det er vel jekkesensor på E60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti faen, så surt!! Idiotpakk som dette skulle blitt kastertert med en sløv kniv :evil: Opplevde nesten det samme på E39'a jeg hadde, bare at der fikk jeg og en kompis elegant satt en stopper for tyvene.. ;)

Håper du kan ta dette på forsikringa Thunder. Hvis ikke er det jo ekstra kjipt. Tror jeg skal investere i to sett låsebolter i nærmeste fremtid, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbanna kjipt. hadde også innbrudd i bmwn for noen dager siden. da lå det en helt sprell ny Hp laptop og div viktige papirer på div, eneste de sjal var 2 brente dvd filmer :P haha så ja jeg hadde flaks.

men utrolig synd, få skytt den jævelen\jævlan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...