Thunder Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Våknet opp til dette synet i morges. Disse felgene passer til alle biler med 5x120 så om noen blir tilbydt noen slike felger for en latterlig sum ta kontakt med meg på tlf. 48307156 så jeg kan jeg avlegge dem et besøk på egenhånd. Felgene er Dotz Muguello 19" med 245/35/19 foran og 275/30/19 dekk bak. Dekkene er av typen Toyo Proxes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 FY FAEN..... Det der var hjerteskjærende. At ikke folk kan skjønne forskjell på mitt og ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Fy faen så surt! Kanskje en fordel om du legger ut et bilde av felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Det er vel disse her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 helvete att det går an . de som har gjort dette burde fått hendene kappet av. Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 fy faen. så jævla kjipt, har selv kommet ut ut til ett sånn syn, er ikke noe vestlig. men de hadde hvertfall ikke bare satt den rett nedpå da, å du kan vel ta det på forsikringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Skal være på utkikk etter de ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Faen for noe dritt! Her er det bare å følge med på alt som blir omsatt på AutoDB og Finn! (og håpe at de ikke bare forsvinner rett ned til østblokk-landene) Var litt småbekymra for mine da jeg satte de på, men har hørt om så få felgtyverier på bil i det siste at jeg har roet meg ned med det.. og så blir disse tatt da, som er nesten like mine... Har ikke alarmen gått heller? Det er vel jekkesensor på E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Frekkheten kjenner ingen grenser! Fatter ikke at noen tør stille seg opp utafor huset til noen for å jekke opp og skru av 4 hjul, det er jo ikke akkurat gjort på et blunk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Fytti faen, så surt!! Idiotpakk som dette skulle blitt kastertert med en sløv kniv Opplevde nesten det samme på E39'a jeg hadde, bare at der fikk jeg og en kompis elegant satt en stopper for tyvene.. Håper du kan ta dette på forsikringa Thunder. Hvis ikke er det jo ekstra kjipt. Tror jeg skal investere i to sett låsebolter i nærmeste fremtid, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Hvorfor ikke bruke sikringsbolter som medfølger bilene? Det gir en liten ekstra sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Forbanna tjuepakk Hva er det neste nå da, må vi kjøre rundt med låsebolter X 20 eller? Håper noen fersker raddene som har stjålet disse, frekkheten har vist ingen grenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Fy faen at det e mulig! Var det låsemuttere på felgene? Her står det forresten i avisen http://www.ba.no/nyheter/article3612218.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Vi får håpe de har så lite mellom øra at de faktisk legger dem ut til salgs på finn eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 forbanna kjipt. hadde også innbrudd i bmwn for noen dager siden. da lå det en helt sprell ny Hp laptop og div viktige papirer på div, eneste de sjal var 2 brente dvd filmer haha så ja jeg hadde flaks. men utrolig synd, få skytt den jævelen\jævlan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå