robel Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Noen som vet hvilken bil som var den første til å bli levert med xenon lys? Har en liten diskusjon på en med jobben, så skulle bare sjekke om noen her hadde klare fakta;) Jeg har jo min mening om den saken, men gidder ikke å dele det i tilfelle jeg er helt på villspor:p
Fredrik Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 robel skrev: Noen som vet hvilken bil som var den første til å bli levert med xenon lys? Har en liten diskusjon på en med jobben, så skulle bare sjekke om noen her hadde klare fakta;) Jeg har jo min mening om den saken, men gidder ikke å dele det i tilfelle jeg er helt på villspor:p Den første bilen med Xenonlys (fra Osram) var en BMW 7-serie (E32) i 1991... så der har du jo litt krutt til diskusjonen...
robel Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Hah! Da hadde jeg faen meg rett! Visste ikke det var så tidlig, men mente jeg hadde hørt en plass at det var en 7-serie. Han karen jeg har denne "diskusjonen" med mente det var en opel av ett eller aent slag... Tusen takk for svar;) Det ante med foressten at det var du som kom til å svare på denne tråden
Frode D Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Har lest på forumet her at E31 (8-serien) også hadde xenon originalt. De ble vel også produsert fra byrjan av nittitallet
850i Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Frodo_ skrev: Har lest på forumet her at E31 (8-serien) også hadde xenon originalt. De ble vel også produsert fra byrjan av nittitallet Måtte vel isåfall ha vært ekstrautstyr?? Kan ikke si jeg har hørt om dette i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå