Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja faktisk, P3 og RadioNorge spiller brukbar musikk til tider. Imotsetning til mange andre radiokanaler så spiller de ikke samme hit'en på vglista topp20 om og om og om og om og om igjen hver dag

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Holder på å bli gal av P4. Har hørt på de samme sangene 40 timer i uka i over et år nå! (føles hvertfall sånn)

Skrevet

Etter å ha surfa litt på Nrk Urørt er det vel og Scene.org fant jeg denne mAZE _ mDS - Stay With Me. Er ikke dette deg da mAZE?

Fikk litt god feeling av den hehe, minte meg om slutten av 90 tallet starten av 2000 party låter :) Så den blir nok en sommerhit.

Skrevet
Etter å ha surfa litt på Nrk Urørt er det vel og Scene.org fant jeg denne mAZE _ mDS - Stay With Me. Er ikke dette deg da mAZE?

Fikk litt god feeling av den hehe, minte meg om slutten av 90 tallet starten av 2000 party låter :) Så den blir nok en sommerhit.

Riktig! Dette er bimmers.no sin egen dj vett! ;)

mAZE - stay with me var vår sommerlåt sommern05 :D

ingen over, ingen ved siden! hehe

Skrevet

Er meg det vettu. :) hehe..

Her er forøvrig musikkvideoen av den:

Har dessverre vært "tørrlagt" ett år på musikkfronten nå. Har holdt på med litt redigering av filmer i det siste nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...