D.C.V Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Da var bilen endelig hentet etter flere dager med noe stressrelaterte følelser Må si at det er en drøm å kjøre den og den er sterk som en okse Planer for bilen: -Ikke kræsje -La den være som den er -Fikse diverse småting -Kanskje kjøpe en delebil fra Germany og bygge værsting av Dette er så utrolig at det fortjener en plass i første tråd Jaja, igår skulle jeg ned på Statoil og fylle luft i dekkene og sånt.. Så hadde også det ene bakseteryggen kilt seg i gitteret Så jeg tenkte at jeg skulle hoppe inn bakluka og få den på plass igjen. Hopper inn og begynner å dra litt i sete så smeller luka igjen Jaja tenkte jeg og skulle gå ut den en bakdøra, men tror dere ikke at barnesikringa var på der og på den andre siden og mobilen lå framme i bilen.. så faktum er at jeg har greid å låse meg inni min egen bil Klarte etter mye om og men å få tak i mobilen og ringe en kompis som ringte foreldrene sine som kom og fikk meg ut. Dæven så mora hans lo Men det er jo forståelig Lo godt jeg og Må takke CrZyWiz for en lettvindt og smertefri handel Her kommer noen bilder, kommer flere senere Tatt utfor Coopen på Karlstad Tatt Hjemme på Gårdsplassen Tatt på pisseplassen på Setermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Peent, må si jeg har sansen for M5 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 nice! alltid hatt løst på en e34 m5.. BYTTE? fikk du testan litt på veien hjem eller? 3.6 / 3.8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Pass på lappen! Sreøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Planer for bilen: -Ikke kræsje Ha ha ha, det er nok det vanskeligste men absolutt beste plan jeg til dags dato har sett for en M5 Grattis med grom vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 så det var du som stakk av med denne! denne er feet.. grattis med grombil! Sandersen: det er en 3.8.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hvordan går den i forhold til M3 E36 3.2l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Gratulerer med en grym E34 Touring . Plei den godt, beg. å bli langt mellom de flotte eksemlarene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Pen bil, gleder meg til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Det har allerede vært folk å sedd rundt bilen og politi som glaner veldig Takk for gratulasjoner nice! alltid hatt løst på en e34 m5.. BYTTE? fikk du testan litt på veien hjem eller? 3.6 / 3.8? 3.8 ja Fikk testa den litt, men går ikke ut med hvor mye jeg har hatt på den Gratulerer med en grym E34 Touring . Plei den godt, beg. å bli langt mellom de flotte eksemlarene. Skal ta så godt vare på den som jeg kan Og skal prøve å beholde lappen Pen bil, gleder meg til å prøve Ja når det er tørt på veien skal du få prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 M5 touring er definisjonen på rått! Fin farge og fine felger! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Her kommer noen av bilparken hjemme hos gamlingene Veldig amatørmessig, men er tatt med mobilen Den grå E36'en er min gammelbil, men yngstebrosjan har den i dag ///M5 Og M-tech 320ci Alle sammen Måtte ha med gammel E30'en til brodern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Håhåhå! Dårlig gjort! Kjenner savnet alleredet jo! Men er veldig fornøyd med nybilen også! Glad for å selge til noen som vil ta vare på bilen Veldig rart å møte bilen jeg solgte imårrest når jeg var påtur hjem med min nye. Det som jeg hadde planlagt: å montere oransje blinkelys forran også, samt få på chrome i grillen igjen. Det ser etter min mening mer "velholdt ut". siden man ikke får hvite blinkelys bak til touring lenger Synest det passer bra til blåfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Slenger med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå