D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ca alt av lys, olje etc.. Også virker ikke takluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 var jaggu på tide kan hjelpe og bare koble av batteriet en liten stund takluken holder du bare inne knappen til den begynner og virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 som sagt, må nok carsoft til... hadde mange slike problemer selv med min... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Det var på høy tid ja Godt å kjøre den igjen Må sikkert inn med carsoft, men det håper jeg at Tommy kan hjelpe med (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Det et så deilig å kjøre denne bilen Det Å sette seg inn i bilen å kjøre etter ett halvt års dvale, det kan sammenlignes med første gang man hadde S*x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ja kan stille med diagnose\nullstilling jeg På en betingelse, at jeg får prøve gammelbilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Det lar seg sikkert gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hva er det med at jeg ikke har sett noen av dere rundt her med bilene? Er i senja akkurat.. Men på søndag er det bardufoss og tjeneste igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hva gjør du på senja? Du må da ha sett noen av oss, grå E36 og blå E36 M-tech? Skal kjøre nedover en tur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Ser gjerne noen bilder i denne tråden snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Ser gjerne noen bilder i denne tråden snart... må få se din bil og snart, har du tråd på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Ser gjerne noen bilder i denne tråden snart... må få se din bil og snart, har du tråd på den? Høhø, bilen min er ikke noe særlig å vise fram til allmennheten. Riper, rust og vinterdekk etc. Så beundrer bildene i tråden din, mpower, istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Må først få ordnet pansret så blir det nok knipset bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Da kommer nok denne til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Da kommer nok denne til salgs pris? fått fikset noen av feilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå