Torbjørn E39 Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Obs! Eget ansvar etter lest annonse.....
Hoem Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Det er ikke xenonlys hvertfall, og hun opplyser ikke om den svære bulken på ene siden, jaja.. Nissaneiere
Hyggmaister Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 jaja..stakkars, kan ikke forvente de skal kunne norsk rettskriving strax de har kommet inn i landet... For så vidt en grei nok annonse med masse bilder. Selger vil vel bare opplyse om at han ikke gir noen form for "garanti" når bilen er handlet - noe vi i Norge egentlig tar for gitt, så lenge vi det ikke skjules feil bevisst.
Der Barockengel Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Obs! Eget ansvar etter lest annonse..... He-he - men selger er jo høflig da: "ok,ha en fortsat fin dag!" Selv om ingen av dem egentlig frister, tror jeg at jeg ville valgt Primeraen framfor denne Starleten: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13833482
Inline six Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Hvorfår sitter folk fra dette forumet og tråler igjennom japse annonser på finn
Der Barockengel Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Hvorfår sitter folk fra dette forumet og tråler igjennom japse annonser på finn Fordi en god latter forlenger livet.
Torbjørn E39 Posted June 19, 2008 Author Posted June 19, 2008 Litt skeptisk til biler som alltid starter på første "slaget". Betyr det at jeg må kjøpe hammer selv eller følger det en med i bilen???
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now