Stramvaier Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Takker for det. kommer som sakt flere bilder etterhvert så er bare å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Da kommer det et nytt bilde her, dette ble litt mye Photoshop men jeg ble likevel ganske fornøyd med dette bilde da bilen kom veldig fint frem på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 pent bilde a gitt, du får legge ut bilder av de nye lyktene vett og se hva folk sier om dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Det kan blir din jobb det. tok ikke du et bilde i dag a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Her kommer det enda et bilde av bilen;) håper det blir tatt godt i mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 sinnsykt rå/fin m3! bra jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Regner med at det var du som var med på Streetmeeten på Jessheim for noen uker tilbake? Dette var uten tvil favoritten min blant alle de andre jallarånerne der, vannvittig flott bil mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Regner med at det var du som var med på Streetmeeten på Jessheim for noen uker tilbake?Dette var uten tvil favoritten min blant alle de andre jallarånerne der, vannvittig flott bil mann Det var meg som var det ja, det var hyggelig at du synes bilen min var det da, Tusen takk for det Bmwmsport: Det var mange flotte ansikt der onkel og en utrolig grusom grill du har tegnet på bilen må jeg si. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Sinnsykt fint bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Her komme rnoen flere bilder som er ferdige.. håper dere liker disse like mye som de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Råe bilder! Og grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Du har veldig mange tøffe bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Takker for det alle sammen. synes bildene blir utrolig bra og at bilen begynner å bli bra nå ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå