maxiim Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hei Ting i lurer på her.. Kossen er de å sette inn en sub i e39? Er de vanskelig å dra ut spillern å legge kabler ? Eller kossen du ska gjer de på en e39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 For det første.. Har du business spiller? Jeg byttet min i dag.. Kjøpte meg en Pioneer D5000.. Kjøpte ramme til og ha rundt, iso-overgang og antennemodul.. Funker perfekt Skal legge opp signalkabler og remote til forsterker og basser i morra.. voila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 For det første.. Har du business spiller?Jeg byttet min i dag.. Kjøpte meg en Pioneer D5000.. Kjøpte ramme til og ha rundt, iso-overgang og antennemodul.. Funker perfekt Skal legge opp signalkabler og remote til forsterker og basser i morra.. voila! Ja de er en business spiller ja.. Men i har ikkje tenkt å begynne å bytte spiller for å sei de sånn .. Men e de rå å fikse sub uten å bytte den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Ja, blaupunkt leverer forsterker som gjør om signalet fra org spiller og bakover.. da kan du koble på sub.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Ja, blaupunkt leverer forsterker som gjør om signalet fra org spiller og bakover.. da kan du koble på sub.. Kunna du ha funne en link av en sånn en ? Bare sånn at i veit ka i ska ha tak i og ka de koster Takk for rask respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Husker desverre ikke hva de heter! Søk på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Husker desverre ikke hva de heter! Søk på forumet Ja i har prøvd å sett litt, men har ikkje funne nåkka om ekstraforsterkere, har bare hørt om den som ligger bake eller om at folk bare skifter til dvd spillere osv .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63381&highlight=blaupunkt Står mye bra her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63381&highlight=blaupunktStår mye bra her Noo har i sjønt de Men i må vell legge opp nye kabler til den forsterkern som skal dra Subben.. Det er jo en 12" Pioneer sub som skal inn i bilen, da må i ha en litt bra forsterker for å sei de sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 For det første.. Har du business spiller?Jeg byttet min i dag.. Kjøpte meg en Pioneer D5000.. Kjøpte ramme til og ha rundt, iso-overgang og antennemodul.. Funker perfekt Skal legge opp signalkabler og remote til forsterker og basser i morra.. voila! Hva mener du med antennemodul? Dro ut min buisness kasettspiller med veksler og der er antennekabel av normal type. Eneste jeg trenger er selve nippelen/toppen for å sette den i ny spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Kanskje han har en ann type den andre cdspillern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Kordan er det og dra signal bak?..mangen som har gjort dette på e39?..kor legger mann den enklest bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 ned på passasjersiden under listene ved døra deretter under setene bak også gjennom skiposen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Personlig ville jeg tatt den på førersiden siden batteriet har strømføringen på passasjersiden. Dette for å unngå unødig støy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå