Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei :) Ting i lurer på her..

Kossen er de å sette inn en sub i e39?

Er de vanskelig å dra ut spillern å legge kabler ?

Eller kossen du ska gjer de på en e39 ?

Posted

For det første.. Har du business spiller?

Jeg byttet min i dag.. Kjøpte meg en Pioneer D5000.. Kjøpte ramme til og ha rundt, iso-overgang og antennemodul.. Funker perfekt :)

Skal legge opp signalkabler og remote til forsterker og basser i morra.. voila!

Posted

Jeg byttet min i dag.. Kjøpte meg en Pioneer D5000.. Kjøpte ramme til og ha rundt, iso-overgang og antennemodul.. Funker perfekt :)

Ja de er en business spiller ja.. Men i har ikkje tenkt å begynne å bytte spiller for å sei de sånn .. Men e de rå å fikse sub uten å bytte den ?

Posted

Ja, blaupunkt leverer forsterker som gjør om signalet fra org spiller og bakover.. da kan du koble på sub.. :)

Posted
Ja, blaupunkt leverer forsterker som gjør om signalet fra org spiller og bakover.. da kan du koble på sub.. :)

Kunna du ha funne en link av en sånn en ? Bare sånn at i veit ka i ska ha tak i og ka de koster :D Takk for rask respons :)

Posted
Husker desverre ikke hva de heter! Søk på forumet :-)

Ja i har prøvd å sett litt, men har ikkje funne nåkka om ekstraforsterkere, har bare hørt om den som ligger bake eller om at folk bare skifter til dvd spillere osv .. :?

Posted

Hva mener du med antennemodul? Dro ut min buisness kasettspiller med veksler og der er antennekabel av normal type. Eneste jeg trenger er selve nippelen/toppen for å sette den i ny spiller.

Posted

Personlig ville jeg tatt den på førersiden siden batteriet har strømføringen på passasjersiden. Dette for å unngå unødig støy...