Rabies Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Fant denne her tilfeldigvis... Også sier folk at compact-rumpa er fæl(?) Edit: Prøv å se bort fra bakruteviskeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Den mangler alikevel noen cm bakpå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Den mangler alikevel noen cm bakpå der Helt enig! Den hadde vært sååå mye penere i coupe! Compact er en skam for bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Den ser fortsatt ut som en hybridgolf Samt, interiør som en E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Rompa er fæl, bilen i profil derimot er ganske så rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Er nok fortsatt mindre fint for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Smak og behag Jeg føler for øvrig også at det liksom mangler et par cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Men skulle eg ha valgt mellom e36 compacten og e46 compact så hadde e36 vunnet overlegent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Den her kunne jeg faktisk fint ha rulla rundt i! Hvis du vil se fine compacter, eller annen bmw så ta deg en tur inn på www.bmw-syndikat.de og videre trykker du deg frem på fotostories, og velger karosseriet du vil se. Mye gromt fra tyskland der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 fikk lyst på ny bakfanger jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 uansett hvor fete felger, styling den har så ser det ut som den er blitt påkjørt bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Ser vel ikke noe mer påkjørt bakfra enn andre småbiler som f.eks Golf? For min del har compact vokst og jeg synes den fort kan bli kulere enn sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 syns ikke den er stygg. men mangler likavell noe bak. men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiansen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 ser jo ut som en dårlig retta coupe som har vært påkjørt bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 sier fortsatt av compact er stygg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå