D.C.V Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 E36 compact går, men det gjør ikke E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Personlig så likte jeg ikke compact selv heller før, men så lot jeg den "synke inn" og da endte jeg opp med å kjøpe en selv Blir mer og mer glad i den lille musa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Synes Maze sin tidligere Compact er en utrolig fin bil. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=15496 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Personlig så likte jeg ikke compact selv heller før, men så lot jeg den "synke inn" og da endte jeg opp med å kjøpe en selv Blir mer og mer glad i den lille musa er som regel slik. og hvem sier nei til ei lita mus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 For min del har compact vokst og jeg synes den fort kan bli kulere enn sedan. Kunne ikke blitt mer enig.. Synes faktisk det er sedan som er kjipest av e36 Men det finnes jo selvfølgelig pene (og stygge) av begge .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Jeg liker også compact! Tror den kommer på en GOD andre plass over hvilke e36 jeg liker Man må gjerne modnes litt i interessen for å like den. Men slik er det jo med flere ting. F.eks at det faktisk kan være pent med oransje blinklys eller at det faktisk ikke er like pent med uorginal styling som med m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Den er jo kappa rett av! Ser ikke poenget med compact, annet enn for husmødre med dårlig parkeringsferdigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hva er poenget med coupe da? Compacten har jo bedre plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hva er poenget med coupe da? Compacten har jo bedre plass.. Fordi den ser mer sportslig ut og laget for et mer sportslig bruk. Man kjøper ikke coupe fordi man trenger plass. Ser vi bort i fra at compacten ser ut som en avsaget e36, så er interiøret også noe som trekker vanvittig ned. Kunne vært tatt ut i fra en huyuyundai.. Min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Baken er ikke fin i det hele tatt! Det samme gjelder interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hva er poenget med coupe da? Compacten har jo bedre plass.. Fordi den ser mer sportslig ut og laget for et mer sportslig bruk. Vel Jeg vet nå ikke helt hvor mye sportslig en orginal coupe er enn en orginal compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Hmmm, hva har en halvmeter mer rumpe med sportslighet å gjøre? Nå har det seg jo slik at f.eks. de fleste supersport-biler har hjula plasert som på en go-kart. Ett i hvert hjørne med minimalt overheng. Jeg disser absolutt ikke coupe nå da jeg syntes det er grisefine biler, men jeg ble litt nysgjerrig på det der. Rumpe=sporty(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Denne går her i distriktet. E desverre ikkje så velholdt lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Var ikke denne tråden for å bedre compactens status Astri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Hmmm, hva har en halvmeter mer rumpe med sportslighet å gjøre?Nå har det seg jo slik at f.eks. de fleste supersport-biler har hjula plasert som på en go-kart. Ett i hvert hjørne med minimalt overheng. Jeg disser absolutt ikke coupe nå da jeg syntes det er grisefine biler, men jeg ble litt nysgjerrig på det der. Rumpe=sporty(?) Blir sliten av folk som bruker ord som "disser" ang. biler. Alle har sin mening. Jeg synes BMW skal være en stor bil som viser muskler. En compact er en hatchback. Golf kan ta seg av den oppgaven. Vi får alle håpe på en M3 Compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå