Gå til innhold

Hvem sa compact er stygt?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig så likte jeg ikke compact selv heller før, men så lot jeg den "synke inn" og da endte jeg opp med å kjøpe en selv ;)

Blir mer og mer glad i den lille musa :D

er som regel slik. og hvem sier nei til ei lita mus :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også compact! Tror den kommer på en GOD andre plass over hvilke e36 jeg liker :)

Man må gjerne modnes litt i interessen for å like den. Men slik er det jo med flere ting. F.eks at det faktisk kan være pent med oransje blinklys eller at det faktisk ikke er like pent med uorginal styling som med m-tech :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med coupe da? Compacten har jo bedre plass..

Fordi den ser mer sportslig ut og laget for et mer sportslig bruk. Man kjøper ikke coupe fordi man trenger plass. Ser vi bort i fra at compacten ser ut som en avsaget e36, så er interiøret også noe som trekker vanvittig ned. Kunne vært tatt ut i fra en huyuyundai..

Min mening.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hva har en halvmeter mer rumpe med sportslighet å gjøre?

Nå har det seg jo slik at f.eks. de fleste supersport-biler har hjula plasert som på en go-kart. Ett i hvert hjørne med minimalt overheng.

Jeg disser absolutt ikke coupe nå da jeg syntes det er grisefine biler, men jeg ble litt nysgjerrig på det der. Rumpe=sporty(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hva har en halvmeter mer rumpe med sportslighet å gjøre?

Nå har det seg jo slik at f.eks. de fleste supersport-biler har hjula plasert som på en go-kart. Ett i hvert hjørne med minimalt overheng.

Jeg disser absolutt ikke coupe nå da jeg syntes det er grisefine biler, men jeg ble litt nysgjerrig på det der. Rumpe=sporty(?)

Blir sliten av folk som bruker ord som "disser" ang. biler. Alle har sin mening. Jeg synes BMW skal være en stor bil som viser muskler. En compact er en hatchback. Golf kan ta seg av den oppgaven.

Vi får alle håpe på en M3 Compact.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...