Dirty Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 http://www.fvn.no/nyheter/mandal/article592840.ece Triste saker å vokne til slikt, her i Marnardal kjenner alle hverandre så dette var ikke no grei start på helga. Kondolerer til familie og venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 damn det suger :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 unnskyld. men hvorfor skal det brukes så veldig mye resurser på å finne ut hva som skjedde i den ulykka der?:s bt skal undersøke bilen, og måle spor osv.. syns det virker litt unødvendig bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Kondolerer. Dem skal vel undersøke fordi det er en 18åring,og 18 åringer er mistenkt uansett hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 for å finne svar på hva som har skjedd. enkelt å greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Kondolerer.Dem skal vel undersøke fordi det er en 18åring,og 18 åringer er mistenkt uansett hva. Hva godt kommer ut av det? Skal de sette bur rundt gravstøtta og presse familien hans for penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 familien vil vell vite hva som skjedde med sin sønn... å så kan det jo være med å hjelpe slik at det ikke skal skje igjen.... kjipt når sånt skjer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 kondolerer så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Tragisk når slikt skjer... Synes det bare skjer mer og mer dødsulykker nå for tiden..! Kjør pent folkens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Kondolerer... masse som kan ha skjedd da, men er vel kanskje som Utrykningspolitiet sa på nyheten i går eller når det var, at tallet på råkjørere hadde ikke økt noe særlig. men de som kjørte hardt kjørte vist mye hardere enn før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Trist.. Kan ikke se noe galt i at man prøver å finne ut hva som var årsak til ulykken med tanke på senere forebyggende tiltak. (At en del trangsynte personer tror at å sette ned alle fartsgrenser til gangfart, eller helst forby biler, vil føre til 0 ulykker er en annen sak, og de vil herje på uansett). Det har forresten vært en kraftig økning i antall dødsulykker i år i forhold til foregående år og ungdom er overrepresentert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg tror det kan være mekanisk svikt... Uansett er dødsulykker (som jeg har opplevd noen av), en så stor påkjenning at det kan nesten ikke forståes. Vært i ulykker hvor jeg har vært eneste person til førstehjelp på 18 år gamle jenter som livet har rent ut mellom henda mina. I Bosnia måtte vi høyttrykkspyle bilene etter å ha fraktet skadde til sykehus. Hjelper ikke noe at jeg skriver dette men sørg for at biler er ok, og at man tar det piano. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Kondolerer. Noen som vet hva de gjorde ute kl 05 på morran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Kondolerer. Noen som vet hva de gjorde ute kl 05 på morran? Slik jeg har skjønt det hadde de vært på fest rett rundt der jeg bor ( industriområdet der vi spinner og herjer ) så skulle han være grei å kjøre 16 åringen hjem! men skal ikke si noe sikkert. er så sssykt med rykter er helt fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå