Gå til innhold

18-åring omkom i utforkjøring

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

unnskyld. men hvorfor skal det brukes så veldig mye resurser på å finne ut hva som skjedde i den ulykka der?:s

bt skal undersøke bilen, og måle spor osv.. syns det virker litt unødvendig bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer...

masse som kan ha skjedd da, men er vel kanskje som Utrykningspolitiet sa på nyheten i går eller når det var, at tallet på råkjørere hadde ikke økt noe særlig. men de som kjørte hardt kjørte vist mye hardere enn før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist..

Kan ikke se noe galt i at man prøver å finne ut hva som var årsak til ulykken med tanke på senere forebyggende tiltak. (At en del trangsynte personer tror at å sette ned alle fartsgrenser til gangfart, eller helst forby biler, vil føre til 0 ulykker er en annen sak, og de vil herje på uansett).

Det har forresten vært en kraftig økning i antall dødsulykker i år i forhold til foregående år og ungdom er overrepresentert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være mekanisk svikt...

Uansett er dødsulykker (som jeg har opplevd noen av), en så stor påkjenning at det kan nesten ikke forståes.

Vært i ulykker hvor jeg har vært eneste person til førstehjelp på 18 år gamle jenter som livet har rent ut mellom henda mina.

I Bosnia måtte vi høyttrykkspyle bilene etter å ha fraktet skadde til sykehus.

Hjelper ikke noe at jeg skriver dette men sørg for at biler er ok, og at man tar det piano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer. Noen som vet hva de gjorde ute kl 05 på morran?

Slik jeg har skjønt det hadde de vært på fest rett rundt der jeg bor ( industriområdet der vi spinner og herjer ) så skulle han være grei å kjøre 16 åringen hjem!

men skal ikke si noe sikkert. er så sssykt med rykter er helt fælt.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...