Morty999 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 joda, men den bilen skal IKKE være kjørbar før den har nye nøkkler i tenninga og i dørene hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 harru stjælt bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Fælt å mye tjuvradder det er i nabolaget ditt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 surt de med nøkklene! sku ha hatt skambank den som har tatt de, kan jo latt nøklene til folk være aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 skal ikke være lett... men ! oljetrykk = ok.. ut å koble bensinkjøler og montere dyser ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 m88'n fyra på første runden tikker INGENTING og bare summer på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Tøft! Funnet nøklene? Jeg vil gjerne høre lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 må få ut film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 FILM!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Film ja! Flott at den startet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 http://www.blocket.se/helsingborg/BMW_M88_3__85_286Hk_32919323.htm Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 hehe.. ja. nøklene har jeg nok ikke finni igjen gitt.. så må nok bare få tak i nytt låsesett.. synd å motte borre opp låsa på alpina felga. men sånn er livet når idioter vil ødelegge... har ikke noe kamera heller pga det blei tatt sammen med nøkla og gps'en.. så dårlig med film desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Drøy felga til du har fått i nytt låsesett, for da finner du nøkla ganske sikker på at det finns en dynamo i verkstedet vårt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 http://www.blocket.se/helsingborg/BMW_M88_3__85_286Hk_32919323.htmHehe.. Sattan, jeg har aldri hatt lyst på M5 motor - men fabrikksny?? DET fristet meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Drøy felga til du har fått i nytt låsesett, for da finner du nøkla ganske sikker på at det finns en dynamo i verkstedet vårt... Såvidt jeg har skjønt så er nøklene stjelt og da blir det litt vanskelig å bare finne igjen nøklene sånn helt uten videre.. Kan ikke vente med å borre opp låsene/skru av felgene til de har blitt stjelt heller for da er løpet allerede kjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå