Morty999 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 er straks i mosjøen nå.. etter sykt me dommkjøringer osv bilen gikk endel bedre med sprut ja, men har litt småfusk som triggern foråsaker.. så skal se på det når jeg kommer til en kompis i fauske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Var ganske tøff med takgrind egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Du skulle til Bodø også mener jeg å ha lest. Kommer det en svart E30 stasjonsvogn og er plagsom i lyskryssene der er det jeg som er ute og kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 hehe vi får ta ett treff i bodø! skal være der hele uka jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Står parkert og venter på dekk jeg har blitt lovet skal komme i mårra, samt at jeg har lekkasje på grenrøret og mangler litt ladetrykk. Fått etpar mailer fra dekkonline som er litt konfjusing men de har lovt at de skal være på plass i mårra, så jeg får peise på å skru så hører du meg sikkert nedi byen om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lk2105 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 må si ifra hvis du skal nærme deg fauske, eller om det blir ett minitreff i bodø iløpet av uken. hadde vært morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 er i fauske nå faktis.. hehe.. skal sove her til i morra.. blir nok endel her i fauske og i bodø denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Da er gjestene innlosjert i campingvogna for natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 motoren holder litt lenger denne gangen enn den gjorde sist da ser det ut som ekke dårlig mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 hehe den går like pent ennå den vært god å varm en stund nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 da holder det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Du er observert på Fauske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Endelig har han fått vekk fjuskinga Vi var på dumpen å fant en ny trigger i dag, og monterte skjermaledning hele veien ned til trigger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossyman85 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Lol lada takgrind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå