Morty999 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 hehe lå på e18 mot moss istad.. lå ilag med en politibil ca ifra mortensrud og til vestby.. når han svingte av på vestby så fikk jeg tommelen ut av vinduet hehe.. måtte glise litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Heelt sikkert en gammal bmw eier han politikaren som kjørte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Heelt sikkert en gammal bmw eier han politikaren som kjørte.. ELLER.... En en tilbakemelding som tilsa "Se der ja, du KAN faktisk holde gasspedalen i ro hvis du vil, Morten..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 I redsel ved å bli vinka inn med den fine saftblandern de har på taket:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Heelt sikkert en gammal bmw eier han politikaren som kjørte.. ELLER.... En en tilbakemelding som tilsa "Se der ja, du KAN faktisk holde gasspedalen i ro hvis du vil, Morten..." hehe.. men var ikke mange som faktisk kjørte forbi politibilen i 110 i 100 sona.. men jeg gjorde faktisk det opptil flere ganger.. og samme gjorde han hehe kan da kjøre pent også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 I redsel ved å bli vinka inn med den fine saftblandern de har på taket:p er ikke noe å være redd for sålenge man ikke har gjort noe galt vell ? han sjekket GARANTERT opp reg nr mitt.. men alt var i orden tydeligvis så ikke noe problem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ja, lag deg skliplate nå!Du bare ødelegger for de som kjører M30, dette er om ikke lenge en utryddningstruet bunnpanne-art. bare å kjøpe ny det kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Jada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Du er hvit...derfor du slapp unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 liten photoshoot i kveldinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Kikka litt på 1:18 bilen GS har laga, så fant jeg denne, hehe http://cgi.ebay.com/AUTOart-BMW-M535i-1 ... 345wt_1176 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Du er hvit...derfor du slapp unna.. Har du ikke hørt om "blanko" eller "klovne maling" wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 øvde meg litt mer i kveld.. men må bli litt mer stø på hånda tror jeg par ting som irriterer meg på bilen men det kommer vell hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Hvor mye klaring har du egentlig fra rattet og ned til setet? Ser ut som at du har 4 cm tykke bein, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 har god plass der gitt.. men har ikke målt. hehe.. er ikke trangt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå